Skyline93

Pasjonat
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Skyline93

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2000
    • Silnik
      1.8
    • Kod silnika
      AVV
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    351 wyświetleń profilu
    1. Skyline93

      podepnij pod kompa i sprawdź błędy. jeśli termostat to możesz wymienić tylko wkład bez obudowy
    2. Skyline93

      czasy wtrysku za duże?
    3. Skyline93

      sprawdź czy nie masz przypadkiem za bogatej mieszanki na gazie, bo logicznie wtedy jest większe stężenie CO2
    4. Skyline93

      Ślizgi (mocowania zderzaka)
    5. Skyline93

    6. Skyline93

      Jeśli z dnia na dzień rozładowało to na 99% procent to masz do wymiany licznik Jaegera(1/2 FIS). U brata (a4 b5 1.8 08/2000r. niedawno wymieniony został na (1/2 FIS) licznik VDO i już nie rozładowuje. Zostawił pewnego dnia u mechanika i potem też takie cuda się działy z poborem prądu. Wyciągnij bezpiecznik nr 15 odpowiadający za zasilanie licznika https://klubaudi.pl/topic/233-opis-bezpieczników-audi-a4-b5/. Otwórz maskę, zamknij auto żeby systemy sie uśpiły, przed podłączeniem miernika poczekaj 10-15min i zmierz, jedli pobór spadnie to masz diagnoze( miernik bedzie pokazywał bodajże do około 0.11-0.12A.) Potem możesz upewnić się że posiadasz licznik marki Jaeger poprzez odręcenie 2 śrubek Torx T15 bodajże, które znajdują się pod ramką.
    7. Ogarnąłem ori używkę nie sparciałą, pozostało założyć. pozdrawiam.
    8. Siemka, potrzebuje zamiennik przewodu gumowego odpowietrzania skrzyni korbowej do 1.8 AVV A4B5 foto https://zapodaj.net/25322cdbac2b0.jpg.html (ten gruby i długi z obciętą końcówką, ponieważ była wżera która puszczała olej. Z góry wygląda tak że przewód idzie, od tego szerokiego prawego wypustu, gdzie nie ma przewodu włożonego na fotce https://zapodaj.net/3d2c978ae1d92.jpg.html , stąd idzie w dół, wchodzi do metalowej rurki( niezbyt dobry dostęp był od góry) i na pewno połączony jest z nią na opaskę zaciskową skręcaną. Na przewodzie tylko taki nr znalazłem : 14946 T.1. Wydaje mi się że, jest to przewód 26 niestety brak jest numeru na schemacie http://pl.realoem.me/Audi/CA/A4/2000/223/R/1/133/133040#26. Wizualnie wygląda na taki sam długi i obwód ma podobny na wypust tej kierownicy powietrza idącej do przepustnicy. W ASO dowiedziałem się że wycofali ten przewód o nr 058 103 221. Zamówiłem zamiennik o tym nr z intercarsu https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3116142022131-IMP223600-przewod-odmy-silnika,scr_dItems.html , ale nie otwierałem bo był za krótki wizualnie by rozpakować. Ktoś z posiadaczy 1.8 AVV mógłby podać numer tego przewodu ze swojego auta?
    9. Skyline93

      Tak m kasowałem pomimo że nic nie pokazywało. ok zrobię parami , tym razem bez pośpiechu. MM przepływka była tam od momentu zakupu auta, więc trudno powiedzieć jaka ori BOSCHA powinna tam siedzieć. Najpierw zakręcę gaz i sprawdzę jak będzie odpalać. Zobaczę też jak będzie odpalać z odłączoną przepływką. Wcześniej były też błędy przepływki + czujnika temp (G62) teraz tego nie ma.
    10. Siemka, w brata b5 1.8 AVV jest problem z odpalaniem po postoju po ok 1h , trzeba pomagać gazem żeby odpalił za 1 razem. Wcześniej był problem z zapłonem, który objawiał się dławieniem się przy przyspieszaniu i waleniem migającego checka. Ten problem został rozwiązany poprzez podmianę używanej cewki BOSCH z używanymi kablami w bdb stanie. Nówki świece(ok 200km) to NGK bkur6et-10 - takie zalecane w sam naprawiam do 1.8. Licznik 1/2 Fis wymieniony z Jaeggera na VDO, immo wycięte. Logi robione na szybko co widać po uciętym pierwszym 1 tyś rpm. Na lpg pierwsze 2 logi na 3 biegu, reszta logów na 2 biegu. Zorientowałem sie że brakuje loga z paliwem.. chyba w 001 grupie jest ,która nie była logowana. Mam kilka pytań: Czy przy 3,5-4 tyś cofa zapłon? wina logowania czy coś z zapłonem? Czy przy przepływce Magnati Marelli przepływ 95g/s to dobry wynik ? Ile brakuje do seryjnego przepływu? Co sądzicie o korektach? LPG do regulacji, bo 7 września jest przegląd lpg ? ( 5840rpm 17.33 11.0 15.0 12.98 25.0 ) 1 log LPG korekta + 25 normalka ? Do problemów z odpalaniem jak się zabrać? Wymienić na 1 szy ogien czujnik temperatury 4 pinowy z tyłu silnika? PB: 020+033+003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237252 LPG: 020+033+003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237253 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237254 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237255 LPG+PB statyczne 003+002+020 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237256 Czekam na Wasze sugestie i komenty
    11. Skyline93

      z lapkiem do auta, wpinasz kabel w usb i do auta, vcds odpalasz i zapłon włączasz w aucie. potem w vcds w opcje i ustawiasz usb i test.
    12. Skyline93

      U siebie w 1.8 podobnie miałem, tzn. muł oraz check engine mrugał powyżej 70 km/h były błędy z zapłonem, i błąd z powietrzem czujnik g70. Sprawdź stan przewodów i cewki, a najlepiej podmień na sprawne, przed próbną jazdą skasuj błędy. Sprawdź czy masz dobrze podłączone przewody powietrza, czy nie ma lewgo powietrza. Tu masz cały wątek do błędu 16795 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected https://forum.vw-passat.pl/topic/25844-błąd-16795-17964-w-silniku-18t-awt/ to raczej na osiągi auta nie wpływa. Po prostu nie rozgrzewa się katalizator na zimnym silniku tak, jak powinien... (pompa tłocząca powietrze do kolektora wydechowego nie działa/zatarła się albo któryś z przekaźników sterujących się uszkodził)
    13. Skyline93

      może to napinacz? tu masz dźwięk jaki wydaje niesprawny napinacz
    14. Skyline93

      Nie dało rady odczytać z ecu. Przy połączenia wyskoczył komunikat o wyłączeniu zapłonu na 10sek. i ponownym go włączeniu. Po tej próbie pojawił się taki sam komunikat. Być może kabelek CAN by coś zdziałał.
    15. Skyline93

      commanderem, tak?