Jump to content

Skyline93

Pasjonat
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Skyline93

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    AVV
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

400 profile views
  1. Wydaje mi się że te same objawy mam, przy zawracaniu słychać przeskakiwanie (auto jeszcze na stalówkach zimowymi oponami). U mnie dodatkowo osłona przegubu pękła. Wszystko wskazuje na przegub, okaże się przy demontażu.
  2. Czy ktoś spotkał się z problemem nie luzowania się łańcucha wałków rozrządu wkręcania śruby blokady ? Dziwne jest to że po wkręceniu blokada trzyma się i nie można jej wyjąc bez odkręcenia. Jestem na etapie zmiany uszczelek pokrywy i półksiężyca za napinaczem i mam powyższy problem. Próbowałem luzować łańcuch tą blokadą https://8.allegroimg.com/s720/01e9be/4b5428ec40e0bd70d2f5c346dea8 ,a następnie stwierdziłem że coś musi być z tą blokadą bo ma krótszy gwint więc kupiłem tą https://4.allegroimg.com/s1024/032431/7706564149bb88d6a2175b0d3764 Podejrzewam że coś jest albo z gwintem w tym oczku ( tylko czy wtedy śruba by w ogóle się nie wkręcała i trzymała?) albo coś z napinaczem. Przed wkręceniem blokady przy pierwszej próbie wkręcania blokady, zajrzałem gdzie to dokładnie się to wkręca, a ta powierzchnia za oczkiem tak wyglądała., lecz po włożeniu klucza imbusowego, normalnie się on opiera o tę powierzchnię więc nie wiem czy może mieć to wpływ na ten problem. Co zrobić w tej sytuacji, gwintować to oczko? Liczę na Waszą pomoc.
  3. podepnij pod kompa i sprawdź błędy. jeśli termostat to możesz wymienić tylko wkład bez obudowy
  4. sprawdź czy nie masz przypadkiem za bogatej mieszanki na gazie, bo logicznie wtedy jest większe stężenie CO2
  5. Jeśli z dnia na dzień rozładowało to na 99% procent to masz do wymiany licznik Jaegera(1/2 FIS). U brata (a4 b5 1.8 08/2000r. niedawno wymieniony został na (1/2 FIS) licznik VDO i już nie rozładowuje. Zostawił pewnego dnia u mechanika i potem też takie cuda się działy z poborem prądu. Wyciągnij bezpiecznik nr 15 odpowiadający za zasilanie licznika https://klubaudi.pl/topic/233-opis-bezpieczników-audi-a4-b5/. Otwórz maskę, zamknij auto żeby systemy sie uśpiły, przed podłączeniem miernika poczekaj 10-15min i zmierz, jedli pobór spadnie to masz diagnoze( miernik bedzie pokazywał bodajże do około 0.11-0.12A.) Potem możesz upewnić się że posiadasz licznik marki Jaeger poprzez odręcenie 2 śrubek Torx T15 bodajże, które znajdują się pod ramką.
  6. Ogarnąłem ori używkę nie sparciałą, pozostało założyć. pozdrawiam.
  7. Siemka, potrzebuje zamiennik przewodu gumowego odpowietrzania skrzyni korbowej do 1.8 AVV A4B5 foto https://zapodaj.net/25322cdbac2b0.jpg.html (ten gruby i długi z obciętą końcówką, ponieważ była wżera która puszczała olej. Z góry wygląda tak że przewód idzie, od tego szerokiego prawego wypustu, gdzie nie ma przewodu włożonego na fotce https://zapodaj.net/3d2c978ae1d92.jpg.html , stąd idzie w dół, wchodzi do metalowej rurki( niezbyt dobry dostęp był od góry) i na pewno połączony jest z nią na opaskę zaciskową skręcaną. Na przewodzie tylko taki nr znalazłem : 14946 T.1. Wydaje mi się że, jest to przewód 26 niestety brak jest numeru na schemacie http://pl.realoem.me/Audi/CA/A4/2000/223/R/1/133/133040#26. Wizualnie wygląda na taki sam długi i obwód ma podobny na wypust tej kierownicy powietrza idącej do przepustnicy. W ASO dowiedziałem się że wycofali ten przewód o nr 058 103 221. Zamówiłem zamiennik o tym nr z intercarsu https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3116142022131-IMP223600-przewod-odmy-silnika,scr_dItems.html , ale nie otwierałem bo był za krótki wizualnie by rozpakować. Ktoś z posiadaczy 1.8 AVV mógłby podać numer tego przewodu ze swojego auta?
  8. Tak m kasowałem pomimo że nic nie pokazywało. ok zrobię parami , tym razem bez pośpiechu. MM przepływka była tam od momentu zakupu auta, więc trudno powiedzieć jaka ori BOSCHA powinna tam siedzieć. Najpierw zakręcę gaz i sprawdzę jak będzie odpalać. Zobaczę też jak będzie odpalać z odłączoną przepływką. Wcześniej były też błędy przepływki + czujnika temp (G62) teraz tego nie ma.
  9. Siemka, w brata b5 1.8 AVV jest problem z odpalaniem po postoju po ok 1h , trzeba pomagać gazem żeby odpalił za 1 razem. Wcześniej był problem z zapłonem, który objawiał się dławieniem się przy przyspieszaniu i waleniem migającego checka. Ten problem został rozwiązany poprzez podmianę używanej cewki BOSCH z używanymi kablami w bdb stanie. Nówki świece(ok 200km) to NGK bkur6et-10 - takie zalecane w sam naprawiam do 1.8. Licznik 1/2 Fis wymieniony z Jaeggera na VDO, immo wycięte. Logi robione na szybko co widać po uciętym pierwszym 1 tyś rpm. Na lpg pierwsze 2 logi na 3 biegu, reszta logów na 2 biegu. Zorientowałem sie że brakuje loga z paliwem.. chyba w 001 grupie jest ,która nie była logowana. Mam kilka pytań: Czy przy 3,5-4 tyś cofa zapłon? wina logowania czy coś z zapłonem? Czy przy przepływce Magnati Marelli przepływ 95g/s to dobry wynik ? Ile brakuje do seryjnego przepływu? Co sądzicie o korektach? LPG do regulacji, bo 7 września jest przegląd lpg ? ( 5840rpm 17.33 11.0 15.0 12.98 25.0 ) 1 log LPG korekta + 25 normalka ? Do problemów z odpalaniem jak się zabrać? Wymienić na 1 szy ogien czujnik temperatury 4 pinowy z tyłu silnika? PB: 020+033+003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237252 LPG: 020+033+003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237253 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237254 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237255 LPG+PB statyczne 003+002+020 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/237256 Czekam na Wasze sugestie i komenty
  10. z lapkiem do auta, wpinasz kabel w usb i do auta, vcds odpalasz i zapłon włączasz w aucie. potem w vcds w opcje i ustawiasz usb i test.
  11. U siebie w 1.8 podobnie miałem, tzn. muł oraz check engine mrugał powyżej 70 km/h były błędy z zapłonem, i błąd z powietrzem czujnik g70. Sprawdź stan przewodów i cewki, a najlepiej podmień na sprawne, przed próbną jazdą skasuj błędy. Sprawdź czy masz dobrze podłączone przewody powietrza, czy nie ma lewgo powietrza. Tu masz cały wątek do błędu 16795 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected https://forum.vw-passat.pl/topic/25844-błąd-16795-17964-w-silniku-18t-awt/ to raczej na osiągi auta nie wpływa. Po prostu nie rozgrzewa się katalizator na zimnym silniku tak, jak powinien... (pompa tłocząca powietrze do kolektora wydechowego nie działa/zatarła się albo któryś z przekaźników sterujących się uszkodził)
×
×
  • Create New...