Jump to content
IGNORED

Demontaż i wymiana łańcucha faz rozrządu


Herro12
 Share

Recommended Posts

Witam, 

Od paru godzin się męczę i nie mogę ściągnąć osłony łańcucha faz rozrządu. Jest może na to jakiś patent.

Jeżeli jest ktoś z zielonej i chciałby pomóc, zapraszam na kawkę i oczywiście $. 

Z góry dziękuję za pomoc ?

Edited by Herro12
Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie łańcucha nie zapomnij zmienić takich 3 pierścieni które są w obudowie i wchodzą w nastawnik.

Link to comment
Share on other sites

Tylko to nie ten łańcuszek, mi chodzi o ten z tyłu silnika łączący dwa walki 

Link to comment
Share on other sites

Film to jest ewidentnie o nie tej generacji TFSI.

Link to comment
Share on other sites

Generalnie to trzeba mieć do tego narzędzia blokady wałków,jakiś tam klucz do nastawnika i bodajże blokadę do napinacza(chodź tu się mogę mylić) to raz,a dwa to przy zakładaniu nowego łańcucha nastawnik musi być naciągnięty tzn należy go przekręcić tak jak gdyby pracował i wtedy zakładać łańcuch i napinacz.W przeciwnym razie wywali błąd od faz rozrządu i żadne wymiany czujników i ustawiania paska rozrządu nie pomogą,a auto nie będzie jechać.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...