jachim22 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Witam chciałbym założyć pilota do centralnego zamka. Nie wiem od czego zaczac mam centralny ale nie mam pilotow. Jakie kupic piloty? Jeszcze jeden problem czy da sie dorobic kluczyk? Bo mam tylko jeden.
Gregorski3 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Edytowane 2 Grudnia 2018 przez Gregorski3
Fazii Opublikowano 2 Grudnia 2018 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Jaki masz numer pompki? Proponowałbym pójść w ori rozwiązanie czyli pompka, antena i piloty
tuteraz Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Podpinam się pod temat. Szukam i szukam ale nie mogę znaleźć info o ORI rozwiązaniu. Mam wymienioną pompkę z oryginalnej (wymieniał poprzedni właściciel, nie wiem jaka była oryginalnie, aktualnie jest uniwersalna z oznaczeniem G do pilota i alarmu). Dorobiłem antenę z wiązki kabla antenowego jak mówili na innym forum. Niby pompka po specyfikacji obsługuje 433,92 Hz piloty. Zakupiłem więc 433 Hz bo w teorii powinny pasować. Nie działa. Mechanik sprawdzał w komputerze wszystkie sloty mam wolne dla kluczy. Nie wiem już jak mam działać z tym... Nie chce dokładanego rozwiązania - chcę mieć ori, bo uważam najlepsze. Byłem ostatnio w serwisie, sprawdzili i oryginalnie przy kupnie samochodu pierwszy właściciel nie zakupił możliwości otwierania z pilota. Więc pewnie pompka nie obsługiwała. Teraz niby obsługuje, ale jak to ruszyć? Mam piloty, mam pompkę, mam antenę. Jeśli chodzi o sam centralny z kluczyka podczas otwierania z zamka działa i centralny i szyby (otwieranie, zamykanie - wszystkie 4 w elektryce, nie daje sygnału kierunkami; ale to nie problem). Nie wiem, co mam jeszcze sprawdzić? Komputer pokładowy? Proszę o pomoc jak to rozwiązać. Serwis stwierdził, że oni tego nie zrobią, nie produkują już materiałów do tego auta i inny serwis jakiś zewnętrzny może mi za €1000 dorobić sterownik centralnego (mieszkam w NL), ale to kosmiczna kwota !
Fazii Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 A próbowałeś sparować piloty? Jakie kodowanie ma pompka?
tuteraz Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Teraz zaczynaja się schody. Kupiłem dwa klucze-piloty na 433 Hz. Przy zakupie samochodu dostałem tylko jeden kluczyk - bez funkcji pilota. Dorobiłem immo (klony), dorobiłem groty i silnik odpala, nie gaśnie itd. Wszystko działa ale sparować nie mogę. Nie działa żadna instrukcja podana na jakimkolwiek forum i ta od producenta też nie działa. Mechanik sprawdził na kompie pod vagiem ze sloty są wolne. Nie rozumiem dlaczego nie chce działać. O co chodzi „jakie kodowanie ma pompka”? Chodzi o sposób parowania kluczy?
Fazii Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 Instrukcja parowania pilotów : https://www.google.pl/search?q=adaptacja+pilota+audi&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwib1su6vsXgAhXqpIsKHT2qBWkQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=511#imgrc=NCCjAS9ZENqpoM Jakie kodowanie ma pompka po podłączeniu vaga
tuteraz Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 @Fazii próbowałem już tej możliwości kodowania, jak również innych, np.: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2938065.html http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=110420 I tak samo próbowałem oryginalnej wersji od producenta według zaleceń które otrzymał pan dorabiający klucze bezpośrednio od Audi (taki poradnik). Nie działa żaden sposób. Jakie kodowanie ma pompka nie wiem dokładnie jak sprawdzić vagiem ? ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się