Slowiktm Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Panowie ręce już mi opadają [A4 B7 2.0 TDI BRD 170 KM QUATTRO] Auto mam prawie rok i walczę z brakiem mocy i dużym spalaniem. Wymieniłem chłodniczke spalin bo pękła Turbo CAHA (przy uszkodzeniu chlodniczki pierw padły podejrzenia na turbo i zostało zakupione więc wymieniłem) DPF wymieniony z auta o mniejszym przebiegu Wyczyszczony egr klapa gaszaca kolektor Usunąłem klapki w kolektorze Gruszke przy kolektorze też wymieniłem Zaworki od podcisnien też wymienione Pompowtryskiwacze po wymianie na akcji serwisowej. Auto nie trzyma serii na logach dynamicznych wszystko wychodzi w porządku. Jednak auto nie jedzie, dziś dla potwierdzenia byłem na hamowani i wynik 130 km... Ostatnie co mi przychodzi do głowy to ciśnienie paliwa na Vacum i Kompresja na cylindrach... Ktoś mądry coś poradzi?
TomekTdi Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 7 godzin temu, Slowiktm napisał: Panowie ręce już mi opadają [A4 B7 2.0 TDI BRD 170 KM QUATTRO] Auto mam prawie rok i walczę z brakiem mocy i dużym spalaniem. Wymieniłem chłodniczke spalin bo pękła Turbo CAHA (przy uszkodzeniu chlodniczki pierw padły podejrzenia na turbo i zostało zakupione więc wymieniłem) DPF wymieniony z auta o mniejszym przebiegu Wyczyszczony egr klapa gaszaca kolektor Usunąłem klapki w kolektorze Gruszke przy kolektorze też wymieniłem Zaworki od podcisnien też wymienione Pompowtryskiwacze po wymianie na akcji serwisowej. Auto nie trzyma serii na logach dynamicznych wszystko wychodzi w porządku. Jednak auto nie jedzie, dziś dla potwierdzenia byłem na hamowani i wynik 130 km... Ostatnie co mi przychodzi do głowy to ciśnienie paliwa na Vacum i Kompresja na cylindrach... Ktoś mądry coś poradzi? Zaglądał ktoś do sterownika co w nim się dzieję ? Może już tam ktoś był wcześniej.
Slowiktm Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2018 Pytałem się gościa na hamowni i powiedział że wszystko jest ok. Kiedyś postawiłem do mechanika, i powiedział że mogło być coś robione bo limiter jest ściągnięty i nie wiem komu wierzyć.
moniuh Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 mi tez jakiś czas temu nie trzymał serii, na modzie 145 na ori spadło do 130 koni. po wymianie uszczelnień na pompkach i prawidłowym montażu moc wróciła do ok 200. jesteś pewien, ze masz dobrze zamontowane pompki?
Adam87 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Weź powymieniaj uszczelniacze na pompkach i pozamieniaj je miejscami. Nie zaszkodzi a powinno pomóc. Kurcze 130km to troche mało.. Mój był hamowany miesiąc temu i wypluło 171.6 a mam już 294kkm nalatane...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się