Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD nie trzyma serii


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie ręce już mi opadają [A4 B7 2.0 TDI BRD 170 KM  QUATTRO]
Auto mam prawie rok i walczę z brakiem mocy i dużym spalaniem.
Wymieniłem chłodniczke spalin bo pękła
Turbo CAHA (przy uszkodzeniu chlodniczki pierw padły podejrzenia na turbo i zostało zakupione więc wymieniłem)
DPF wymieniony z auta o mniejszym przebiegu
Wyczyszczony egr klapa gaszaca kolektor
Usunąłem klapki w kolektorze
Gruszke przy kolektorze też wymieniłem
Zaworki od podcisnien też wymienione
Pompowtryskiwacze po wymianie na akcji serwisowej.
Auto nie trzyma serii na logach dynamicznych wszystko wychodzi w porządku.
Jednak auto nie jedzie, dziś dla potwierdzenia byłem na hamowani i wynik 130 km...
Ostatnie co mi przychodzi do głowy to ciśnienie paliwa na Vacum i Kompresja na cylindrach... Ktoś mądry coś poradzi?

DSC_0156.JPG

Opublikowano
7 godzin temu, Slowiktm napisał:

Panowie ręce już mi opadają [A4 B7 2.0 TDI BRD 170 KM  QUATTRO]
Auto mam prawie rok i walczę z brakiem mocy i dużym spalaniem.
Wymieniłem chłodniczke spalin bo pękła
Turbo CAHA (przy uszkodzeniu chlodniczki pierw padły podejrzenia na turbo i zostało zakupione więc wymieniłem)
DPF wymieniony z auta o mniejszym przebiegu
Wyczyszczony egr klapa gaszaca kolektor
Usunąłem klapki w kolektorze
Gruszke przy kolektorze też wymieniłem
Zaworki od podcisnien też wymienione
Pompowtryskiwacze po wymianie na akcji serwisowej.
Auto nie trzyma serii na logach dynamicznych wszystko wychodzi w porządku.
Jednak auto nie jedzie, dziś dla potwierdzenia byłem na hamowani i wynik 130 km...
Ostatnie co mi przychodzi do głowy to ciśnienie paliwa na Vacum i Kompresja na cylindrach... Ktoś mądry coś poradzi?

DSC_0156.JPG

Zaglądał ktoś do sterownika co w  nim się dzieję ?

Może już tam ktoś był wcześniej.

 

 

Opublikowano

Pytałem się gościa na hamowni i powiedział że wszystko jest ok. 

Kiedyś postawiłem do mechanika, i powiedział że mogło być coś robione bo limiter jest ściągnięty i nie wiem komu wierzyć. 

Opublikowano

w jakim stanie wałek rozrządu ?

Opublikowano

mi tez jakiś czas temu nie trzymał serii, na modzie 145 na ori spadło do 130 koni. po wymianie uszczelnień na pompkach i prawidłowym montażu moc wróciła do ok 200. jesteś pewien, ze masz dobrze zamontowane pompki?

 

Opublikowano

Weź powymieniaj uszczelniacze na pompkach i pozamieniaj je miejscami. Nie zaszkodzi a powinno pomóc. Kurcze 130km to troche mało..

Mój był hamowany miesiąc temu i wypluło 171.6 a mam już 294kkm nalatane...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...