TomekTdi Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Jak w temacie. Potrzebuję kogoś znającego bardzo dobrze motor 2.0 TDi 16V. Mam z nim od pół roku niekończącą się opowieść i poszukuję kogoś bardzo dobrze ogarniającego te sprzęty.
TomekTdi Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 Panowie nikt nic ? Z autem dzieją się cuda na trzecim cylndrze po nagrzaniu korekta sama z siebie rośnie do +2.99 i napięcie sterujące pompką spada do 130 V auto zaczyna przerywać i szarpać. Podmieniane już chyba wszystko i nadal żadnej poprawy,
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 14 godzin temu, TomekTdi napisał: Panowie nikt nic ? Z autem dzieją się cuda na trzecim cylndrze po nagrzaniu korekta sama z siebie rośnie do +2.99 i napięcie sterujące pompką spada do 130 V auto zaczyna przerywać i szarpać. Podmieniane już chyba wszystko i nadal żadnej poprawy, Jak chcesz porady to może byś dokładnie krok po kroku opisał co ustaliłeś , co zostało zrobione i z jakim skutkiem Bez podstawowej wiedzy o problemie to w zgadywankę się nikomu raczej bawić nie będzie chciało
Remi92 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 I co kolego poradziłes sobie z autem?? Nie wiem skąd jesteś ale jeśli chcesz fachowca mam jednego w okolicach Bydgoszczy ogarnia tylko audi i daje radę...jak coś to priv.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się