TomekTdi 4 Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Jak w temacie. Potrzebuję kogoś znającego bardzo dobrze motor 2.0 TDi 16V. Mam z nim od pół roku niekończącą się opowieść i poszukuję kogoś bardzo dobrze ogarniającego te sprzęty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekTdi 4 Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 Panowie nikt nic ? Z autem dzieją się cuda na trzecim cylndrze po nagrzaniu korekta sama z siebie rośnie do +2.99 i napięcie sterujące pompką spada do 130 V auto zaczyna przerywać i szarpać. Podmieniane już chyba wszystko i nadal żadnej poprawy, Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 277 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 14 godzin temu, TomekTdi napisał: Panowie nikt nic ? Z autem dzieją się cuda na trzecim cylndrze po nagrzaniu korekta sama z siebie rośnie do +2.99 i napięcie sterujące pompką spada do 130 V auto zaczyna przerywać i szarpać. Podmieniane już chyba wszystko i nadal żadnej poprawy, Jak chcesz porady to może byś dokładnie krok po kroku opisał co ustaliłeś , co zostało zrobione i z jakim skutkiem Bez podstawowej wiedzy o problemie to w zgadywankę się nikomu raczej bawić nie będzie chciało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi92 0 Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 I co kolego poradziłes sobie z autem?? Nie wiem skąd jesteś ale jeśli chcesz fachowca mam jednego w okolicach Bydgoszczy ogarnia tylko audi i daje radę...jak coś to priv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now