matdachu 0 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam wszystkich i prosze o porade gdyz mam problem z moim autkiem. Pewnego dnia szcury przegryzly mi kabe i turbo przestalo dzialac. Zanim zalapalem o co chodzi uplynelo kilka dni, po czym wszystkie przewody dopladnie polutowalem i zabezpieczylem. Ale od tamtej pory (okolo mieciac czasu) raz turbo laduje a raz nie. Np. zapalm auto i nie ma doladowania, przejade kilka kilomertow poczuje lekkie szarpniecie i turbo jest. Jezeli chce wyprzebic i zredukuje, podkrece mu obroty powyzej 3 tys i czuje jak turbo gasnie. A czasami sie wlacza i wylacza jak mu pasuje. Prosze o rady co to moze byc??? wybieram sie do mechanika ale wczesniej che posluchac waszych rad (moze ktos mial ten sam problem). Bo u mechanikow jest roznie, nie kazdy jest wierzytelny i rzetelny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Kolego szczury mogły też pogryść przewody podciśnieniowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ale innych uszkodzen nie zauwazylem. poza tym moze bycos syczalo czy nie??? a na komputzerze wyjdze jakas przyczyna czy w tak starych autach to nie sa one jeszcze tak rozwiniete????[br]Dopisany: 27 Luty 2009, 20:36_________________________________________________moj sasiad ma tez audi i kiedyc przestalo mu ladowac okazalo sie ze sie "zawiesilo,, czy cos . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 ale innych uszkodzen nie zauwazylem. poza tym moze bycos syczalo czy nie??? a na komputzerze wyjdze jakas przyczyna czy w tak starych autach to nie sa one jeszcze tak rozwiniete????[br]Dopisany: 27 Luty 2009, 20:36_________________________________________________moj sasiad ma tez audi i kiedyc przestalo mu ladowac okazalo sie ze sie "zawiesilo,, czy cos . zrób logi to ci wtedy pomożemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 a co znaczy zrobic logi?? bo ja jestem troszke laikiem w takich sprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag-b24.0/ poczytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Awięc "logów" (cokolwiek to znaczy) nie sprawdzałem ale ta rada z tym pod cisnieniem moze być trafiona: a mianowicie jak jade i dodam ostro gazu to oprócz turbiny wchodzącej na obroty słysze syk tak jakby gdzieś powietrze uciekało. Ale jak stane i przygazuje to tego nie zauważam. I co wy nato??? te wężyki od pod ciśnienia te te cieniutkie co idą przez taki jakby bączek co się otwiera jak sie doda gazu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 sprawdz przewody podciśnienia te trzy które odchodzą od zaworu N75, po warunkiem ze go szczury nie zjadły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Ten zawór n75 to to samo co erg???[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 21:55_________________________________________________EGR??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 n75 to n75 - zawór sterujący podciśnieniem i regulujący pracę turbiny, a EGR to zawór recyrkulacji spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
persi 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 n75 to n75 - zawór sterujący podciśnieniem i regulujący pracę turbiny, a EGR to zawór recyrkulacji spalin Kolego a mozesz powiedziec gdzie znajduje sie zawór EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 gdie sie znajduje??? no mi sie wydaje ze to jest przy scianie grodziowej czyli patrzac od przodu to dokladnie za silnikiem. jezeli to cos to jest wlasnie ten caly erg. ( jestem laikiem w tych sprawach )[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 21:18_________________________________________________to wyglada mniej wiecej jak ten nr 10 tj.: elektromagn. przelacznik... Ale to nie oto chodzi dzisiaj zaczolem sprawdzac wezyki i jeszcze nic nie znalazlem. Zobaczymy co powi komputer. Czy jak jest coś z tym n75 to komputer to zdjagnozyje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 proszę nie mylić zaworu EGR z elektrozaworem N18 sterującym pracą zaworu EGR bo to dwa różne elementy przy silniku : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
persi 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Dzieki kolego a mozesz mi jeszcze wyjasnic o co chodzi z blokowaniem tego zaworu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Dzieki kolego a mozesz mi jeszcze wyjasnic o co chodzi z blokowaniem tego zaworu ? zamiast uszczelki nr 2 lub nr 4 dajesz w ich kształcie zaślepkę, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matdachu 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 a co to da jak to zaslepie???[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 17:49_________________________________________________jeszcze co wczoraj zaopserwowalem to to ze turbo na 1 biegu ciagnie do konca, jak wrzuce 2 bieg to powyrzej 4tys sie wylacza. Jak jest na wyzszych biegach nie wiem bo nie mam gdzie sie rozbujac.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 18:14_________________________________________________bylem dzis z audi pod komputerem, okazalo sie ze mial 4 bledy: Problem byl z przeplywomierzem, n75, jakims czujnikiem powietrza dolotowego, a to czwarte to nawet juz niepamietam. Wszystkie te bleby powstaly na skutek zwarcia sie przewodów jak je szczury zeżarły. Po zresetowaniu komputera wszystko jest ok. Krótko mówiąc w większosci mieliscie racje z djagnozami. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się