adioss995 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Witam.Wymieniłem dzisiaj ten drugi termostat przy ścianie grodziowej który wgl nie trzymał na nowy z verneta podczas wymiany troche tego płynu wyciekło więc dolałem prawie do max i teraz słysze przy nawiewach lekkie bulgotanie czy to sie samo odpowietrzy? czy może dolać płynu do maxa? wcześniej miałem na połowie i nic nie bulgotało No i tak... po wymianie auto nagrzało sie do 90 stopni i trzyma bez problemu te 90 przy spokojnej jeździe 1900obr i temp zewnętrznej +1 i temp z nawiewów na maxa ale gdy przyśpieszę temp spada do 80 i gdy znowu trzymam stałą prędkość to rośnie do 90 stopni i jak auto postawie w garażu z temperaturą na maxa z nawiewów to spada do 75 gdzieś ten główny termostat mam z WAHLER 82c auto mam z 2008r a termostat wymieniałem ze 2 miesiące temu ten główny czy może on być winowajcą tego wszystkiego czy może założyć oryginalny albo z tego co wyczytałem na forum może tego 03L121113A swag który ma temp otwarcia 88c? a jak oryginalny to jaki ten co ma temp otwarcia 87c 03G121113 czy ten co ma 82c 03G121113A? Bardzo prosze o jakąś pomoc Edytowane 11 Grudnia 2018 przez adioss995
kkt Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Witam. Główny stary termostat na jaką temp. byl ustawiony?
adioss995 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 Ten główny wymieniał mi mechanik i z tego co pamiętam to ten oryginalny o ile on był oryginalny to był też na 82 stopnie ustawiony Spróbuje go jeszcze dzisiaj znaleźć i sprawdzic
kkt Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jak nie jesteś pewny to przedzwoń do aso i poproś zeby po nr vin sprawdzili temp. otwarcia termostatu.
Lechu85 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Czy mógłby się ktoś wypowiedziec, kto ma też 2.0TDI, czy mu auto grzeje zawsze i jak jest ogrzewanie na maksa i spokojna jazda z górki np 20 minut to czy temperatura nie spada? mam 2.0 TDI 177KM -> 220km i jak zjezdzam z górki to temperatura spada. Pierwszy raz się z takim czymś spotkałem.
Grubychudas Opublikowano 18 Grudnia 2018 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Kolego, a ten mały termostat to ten co siedzi praktycznie zaraz za silnikiem po prawej stronie na wierzchu z taką metalową zawleczką?
adioss995 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2018 Ja wymieniłem ten przy ściance grodziowej i teraz grzeje mi się do 90 także mi pomogło ale muszę w piątek jeszcze ten główny wymienić na 87c oryginalny i dam znać czy będzie spadać po dodaniu gazu czy nie
adioss995 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2018 Ok problem rozwiązany termostat przy ścianie grodziowej wymieniony na verneta i główny na oryginalny z a4 b7 2.0 o nr 03G121113 o Co ma temperature otwarcia 87c koszt 130zl Przed chwilą skończyłem składać i auto po ok 8km zagrzalo się do 90 i już nie spadło nawet o 1mm i problem w którym dawałem gazu i temp spadała też zniknal auto szybko się grzeje i trzyma temperaturę Także ten typ tak nie ma przynajmniej przed liftem?
Grubychudas Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 On 12/22/2018 at 6:44 PM, adioss995 said: Ok problem rozwiązany termostat przy ścianie grodziowej wymieniony na verneta i główny na oryginalny z a4 b7 2.0 o nr 03G121113 o Co ma temperature otwarcia 87c koszt 130zl Przed chwilą skończyłem składać i auto po ok 8km zagrzalo się do 90 i już nie spadło nawet o 1mm i problem w którym dawałem gazu i temp spadała też zniknal auto szybko się grzeje i trzyma temperaturę Także ten typ tak nie ma przynajmniej przed liftem? Kolego, masz Audi z 2008 roku? Ten termostat co napisałeś podszedł bez problemu?
adioss995 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2018 tak 2008r termostat bez problemu pasuje jest może ze 3mm wyższy od tego co ja miałem z wahlera ale to nie przeszkadza szerokość jest taka sama a i jak będziesz zamawiał oryginalny to jeszcze osobną kup sobie uszczelkę bo nie ma w zestawie ja złożyłem na starej bo miała ze 3 miesiące
adioss995 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 Ty masz po lifcie czyli termostat z obudową zapytaj krystian92 razem walczyliśmy z termostatami tyle że on ma już taki sam termostat jak ty i jemu wymiana pomogła za drugim razem Raz kupił oryginalny i nie pomogło i kupił 2 raz też oryginał tylko że z aso wymienił i pomogło Ogólnie ja mam manual i staram się trzymać obroty powyżej 2000 bo szkoda silnika turbiny ale w celu sprawdzenia czy termostat trzyma to w temp -1 nie przekraczałem 2000tys obr trzymałem tak 1600 i auto po niecalych 15 km zagrzalo sie do 90 Potem zostawiłem auto na wolnych obrotach z temperaturą nawiewu 23c i trzymało cały czas 90
adioss995 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) Ja zmieniłem na oryginalny audi kupiony w sklepie Mam auto przed 2010r i ja mam sam wkład termostatu koszt 130 zł ok A po 2010r wychodziły już z termostatami w obudowie (droższe) i ty już taki masz ? A z nimi już jest problem bo z tego co czytałem na tym forum to 2osoby tak miały że kupiły ze sklepu i była lipa A jak z aso to problem znikał także tylko sugeruje że jak masz zamiar spróbować to zapukaj do aso według mnie to nie ma reguły bo są też tacy ktorzy kupowali z aso i nie pomogło i szukają przyczyny gdzie indziej po czujnikach itp Drudzy zatykaja chłodnice jeszcze inni tłumaczą że ten typ tak ma A według mnie to termostaty są do d*py jakies fabryczne niedociagniecie czy cos i jest loteria z nimi Edytowane 20 Stycznia 2019 przez adioss995
adioss995 Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2019 (edytowane) Napisz jeszcze do krystian92 żeby dla Ci namiary gdzie on kupowal bo jemu aso akurat pomogło Edytowane 20 Stycznia 2019 przez adioss995
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się