Januszochalek2 0 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieciajek 4 Posted December 11, 2018 Share Posted December 11, 2018 2 i 3 błąd raczej od lejącego wtryskiwacza lub coś blisko tego a co do manetek to zapnij inne i zobacz czy je moduł widzi bo miałem przypadek że padła w manetkach motorola i głupoty się działa a motek jest tam aż 3 więc ma się co psuć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszochalek2 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 Na 4 wtrysku widać od zewnątrz że jest mokry to może być on Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Masz do wymiany uszczelnienia wtryskiwaczy jak są mokre gniazda ale to nie jest przyczyna. Zrób logi statyczne i dynamiczne to będzie widać dlaczego masz ubogą mieszankę. Edited December 12, 2018 by przem8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszochalek2 0 Posted December 14, 2018 Author Share Posted December 14, 2018 Za bardzo nie wiem jak to się robi dasz jakieś instrukcje Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 15, 2018 Share Posted December 15, 2018 9 godzin temu, Januszochalek2 napisał: Za bardzo nie wiem jak to się robi dasz jakieś instrukcje Wchodzisz w silnik->bloki pomiarowe i wybierasz kolejno grupy parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z pedałem w podłodze i kasujesz błędy przed logami. Filmiki znajdziesz na youtubie. Potem wrzucasz pliki na vaglogi.pl i wklejasz tu linki. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 208 Posted December 17, 2018 Share Posted December 17, 2018 Dwa ostatnie błedy to najczęsciej uszkodzony zaworek jednokierunkowy w trójniku odmy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszochalek2 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 LOG-01-204-332-115F-118F.CSVLOG-01-204-332-115F-118F.CSV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszochalek2 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 W dniu 15.12.2018 o 09:20, przem8 napisał: Wchodzisz w silnik->bloki pomiarowe i wybierasz kolejno grupy parami 2+33, 3+20 i 115+118. 3 bieg od 1,5 tys do odcinki z pedałem w podłodze i kasujesz błędy przed logami. Filmiki znajdziesz na youtubie. Potem wrzucasz pliki na vaglogi.pl i wklejasz tu linki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszochalek2 0 Posted December 18, 2018 Author Share Posted December 18, 2018 [email protected] konto google sprawdź tutaj są logi Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted December 18, 2018 Share Posted December 18, 2018 21 godzin temu, Januszochalek2 napisał: LOG-01-204-332-115F-118F.CSVLOG-01-204-332-115F-118F.CSV Z tego co namieszałeś w tym pliku to można wyczytać, że turbo ok i korekty sondy też wydają się być ok. Grupy drugiej w ogóle nie widzę... Prosiłem żebyś wrzucił na vaglogi.pl i logi wykonał parami 2+33, 3+20 i 115+118 - w sumie trzy oddzielne pliki z danymi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now