Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Zmiana turbosprężarki


storm37

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy jest mozliwosc podlaczenia sprezarki z silnika ALH (golf IV - VTG) do silnika AGR (bora) slyszalem ze po paru modyfikacjach mozna ja podlaczyc :mysli:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest mozliwosc podlaczenia sprezarki z silnika ALH (golf IV - VTG) do silnika AGR (bora) slyszalem ze po paru modyfikacjach mozna ja podlaczyc :mysli:

pozdrawiam

Kolego różnice są spore, ALH jest w jednym odlewie z kolektorem, ma też inne ułożenie wylotu powietrza oraz zasilania i powrotu olejowego. Przy przeniesieniu przewodów powinno jednak się udać. Może lepiej będzie założyć ASV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze turbina jest juz zamontowana w aucie, kwestia tylko podlaczenia zasilania, czyli jezeli podcisnienie sie podlaczy tak jak w alh powinno smigac ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli będzie podłączone podciśnienie to owszem ale musisz też wymienić zaworek N75 z tego jaki masz na ten plastikowy z białą główką bo Twój jest ciśnieniowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli będzie podłączone podciśnienie to owszem ale musisz też wymienić zaworek N75 z tego jaki masz na ten plastikowy z białą główką bo Twój jest ciśnieniowy.

Nic nie musi zmieniać w układzie podciśnienia, obie turbiny są VTG i maja te same zaworki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie musi zmieniać w układzie podciśnienia, obie turbiny są VTG i maja te same zaworki.

Może lepiej będzie założyć ASV?

Spetnaz nie pisz bzdur :tongue4:

1. Silnik AGR ma turbine z westgate nie VNT więc zakładasz podciśnienie i zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu.

2.Turbiny ALH i ASV są identyczne - obie to GT1749V.

3. Jak już zakładasz VTG to spraw sobie ASZ (GT1749VA) lub coś KKK BV39- potencjał na przyszlość a cena taka jak ALH/ASZ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki jaro4444 za wyręczenie,

słuchajcie go koledzy bo większość ludzisk się od Niego uczyła w takich przypadkach !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spetnaz nie pisz bzdur :tongue4:

1. Silnik AGR ma turbine z westgate nie VNT więc zakładasz podciśnienie i zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu.

przepraszam za wprowadzenie zamętu, wziąłem numery nie z tej specyfikacji, w przypadku turbiny ASV sugerowałem się inną (wyższą) mocą silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniasz oprogramowanie sterujące. Do tego zasilanie i spływ oleju oraz przeróbki downpipe w wydechu.

jaro4444 mozesz mnie troche bardziej przyblizyc do tematu :mysli: czy mozna ten program zmienic vagiem, jezeli tak to prosze o dokladny opis jak to zrobic :hi:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...