TomekTdi Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Jak w temacie. Mam dotąd nie rozwiązany problem ze swoim BRD'kiem. Auto po nagrzaniu się do temperatury roboczej podczas dodawania gazu zaczyna szarpać, brakuje mu mocy i w efekcie gaśnie. Na VAG'u błędów 0. Dziwną rzeczą jest to ,że napięcie sterujące cewką na trzecim cylindrze samo z siebie wtedy zaczyna spadać z ~170 V do około 130 V korekta wtedy na 3 garze rośnie do +2,99 i dzieja się cyrki. Zamienione pompowtryskiwacze miejscami, zero poprawy, wymieniona wiązka od pompek, vacum pompa oringi i śruby pod pompką a nawet sterownik silnika zero poprawy. Było podejrzenie pękniętej głowicy jednak ani na zasilaniu paliwa nie idzie spieniona ropa ani na powrocie więc ten trop upadł. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
piotrsob1 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ? Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ? Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ? Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto ....
TomekTdi Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2018 6 godzin temu, piotrsob1 napisał: Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ? Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ? Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ? Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto .... Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ? Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika. W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję. A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?
piotrsob1 Opublikowano 15 Grudnia 2018 Opublikowano 15 Grudnia 2018 28 minut temu, TomekTdi napisał: Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ? Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika. W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję. A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ? Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym . spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ...
TomekTdi Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2018 19 godzin temu, piotrsob1 napisał: Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym . spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ... ok jutro bede działał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się