Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDi BRD po nagrzaniu szarpie i gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Mam dotąd nie rozwiązany problem ze swoim BRD'kiem.

Auto po nagrzaniu się do temperatury roboczej podczas dodawania gazu zaczyna szarpać, brakuje mu mocy i w efekcie gaśnie.

Na VAG'u błędów 0.

Dziwną rzeczą jest to ,że napięcie sterujące cewką na trzecim cylindrze samo z siebie wtedy zaczyna spadać z ~170 V do około 130 V korekta wtedy na 3 garze rośnie do +2,99 i dzieja się cyrki.

Zamienione pompowtryskiwacze miejscami, zero poprawy, wymieniona wiązka od pompek, vacum pompa oringi i śruby pod pompką a nawet sterownik silnika zero poprawy.

Było podejrzenie pękniętej głowicy jednak ani na zasilaniu paliwa nie idzie spieniona ropa ani na powrocie więc ten trop upadł.

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano

Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ?

Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ?

Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ?

Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto ....  :decayed::whistling:

Opublikowano
6 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ?

Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ?

Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ?

Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto ....  :decayed::whistling:

Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ?

Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika.

W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję.

A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?

 

Opublikowano
28 minut temu, TomekTdi napisał:

Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ?

Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika.

W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję.

A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?

 

Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika :decayed:

Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym .

spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ...:whistling:

Opublikowano
19 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika :decayed:

Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym .

spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ...:whistling:

ok jutro bede działał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...