Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 0-200km/h.


jacue

Rekomendowane odpowiedzi

phi... ja tam w ogole do 200 nie dociagam... Przy 160 swist powietrza przeszywa mi wnetrze (czas uszczelki powymieniac), przy 180 blady strach na mnie pada, czy aby mi sie lakier nie złuszczy na masce... a tak w ogóle to wskazówka dolatuje ledwo do 190 co i tak uważam za super wynik... Nie ma sie czym chwalić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat jak temat ale zastanawia mnie jak to jest ze Ty masz 26s z 204 km silnikiem - chyba ze jestes po wirusie

Autor czy auto? :decayed:

Ja do 200 dobijam jak do dobrej górki dojadę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat jak temat ale zastanawia mnie jak to jest ze Ty masz 26s z 204 km silnikiem - chyba ze jestes po wirusie

Tak, samochod byl chipowany 20kkm temu.

to jak juz tworzysz taki temat to napisz moj ma tyle tyle km i tyle niutow i taki wynik- wtedy bedzie mozna zrobic sobie jakies porownanie. Ja bym bardziej byl za 0-140 , 60-100 80-120/140, 60-140 - i oczywiscie podawac biegi na ktorych te wyniki byly osiagane - beda inne dla benzyn inne dla diesli. Bo to latwiej pomierzyc (rzad wielkosci ) glupim stoperem. Wiadomo ze 0-200 najbardziej zbliozny wynik wyjdzie do normalnego pomiaru, ale... kto sie bedzie do 200 rozpedzal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat jak temat ale zastanawia mnie jak to jest ze Ty masz 26s z 204 km silnikiem - chyba ze jestes po wirusie

Tak, samochod byl chipowany 20kkm temu.

to jak juz tworzysz taki temat to napisz moj ma tyle tyle km i tyle niutow i taki wynik- wtedy bedzie mozna zrobic sobie jakies porownanie. Ja bym bardziej byl za 0-140 , 60-100 80-120/140, 60-140 - i oczywiscie podawac biegi na ktorych te wyniki byly osiagane - beda inne dla benzyn inne dla diesli. Bo to latwiej pomierzyc (rzad wielkosci ) glupim stoperem. Wiadomo ze 0-200 najbardziej zbliozny wynik wyjdzie do normalnego pomiaru, ale... kto sie bedzie do 200 rozpedzal.

no niby masz racje, tylko ze gdybym zapytal w sugerowany przez ciebie sposob to posypalyby sie tylko glupie komentarze i od razu temat umarlby w koszu.

Ja zadalem proste pytanie: ile macie od 0 do 200 (nie pytajac o silnik i jego parametry tylko liczac ze w podpisie zobacze jakim samochodem), bo to najlatwiej zmierzyc jedna proba (lub kolejna przejezdzajac przez nastepna bramke): dojezdzasz do bramki, placisz za przejazd lub wyciagasz bilet, otwiera sie szlaban i gaz do podlogi.

Wyobrazasz sobie jakie bylyby komentarze gdybym zapytal jak podpowiadasz? Sam nie podales zadnego wyniku a chcialbys zeby inni podali ich kilka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 200 Ci nie podam bo nie mam bladego pojecia . Moge podac 60-100(3bieg - 4,4s) i 80-120(4bieg - 4,5s / 5bieg - 5.3s) - mierzone wiadomo jak ... wiec +- ... 0.3 sekundy nawet. 0-100 - 8.2 na zimowkach . (tylko jedna proba, zaraz po chipie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

phi... ja tam w ogole do 200 nie dociagam... Przy 160 swist powietrza przeszywa mi wnetrze (czas uszczelki powymieniac), przy 180 blady strach na mnie pada, czy aby mi sie lakier nie złuszczy na masce... a tak w ogóle to wskazówka dolatuje ledwo do 190 co i tak uważam za super wynik... Nie ma sie czym chwalić...

dobry jesteś, nie polecisz 200 a sie wypowiadasz, nie ten dział na takie silniki :D

xxxxx :confused4: Nie tędy droga Panie, nie tędy !!! :confused4:

A tak niedawno kiedy to żegnałeś się z Naszym forum w innym temacie, Ktoś napisał Ci bardzo mądre zdanie w stylu "zostań - to forum tworzą ludzie a nie ich samochody" Widać Cię przekonał.

Szkoda że z tak to skutkuje.

Sorry za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sobie sprawdzę z ciekawości w czwartek :evil:

czekam do czwartku.

PZDR

jutro test , jadę do Częstochowy więc za bramkami dam w piec :kox:

jak cię znam,to przed bramkami też :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

phi... ja tam w ogole do 200 nie dociagam... Przy 160 swist powietrza przeszywa mi wnetrze (czas uszczelki powymieniac), przy 180 blady strach na mnie pada, czy aby mi sie lakier nie złuszczy na masce... a tak w ogóle to wskazówka dolatuje ledwo do 190 co i tak uważam za super wynik... Nie ma sie czym chwalić...

dobry jesteś, nie polecisz 200 a sie wypowiadasz, nie ten dział na takie silniki :D

Ty też :tongue4:Też masz demona prędkości :wink4:

Ten passek w Variancie to ci poleciał ponad to po chipsie na 140 KM co nie? :tongue4::naughty::polew: :gwizdanie: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty też :tongue4:Też masz demona prędkości :wink4:

Ten passek w Variancie to ci poleciał ponad to po chipsie na 140 KM co nie? :tongue4::naughty::polew: :gwizdanie: :hi:

Hehe :good:

Też miałem coś w tym stylu napisać ale się powstrzymałem :)

Sorry za OT :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja sie nie chwale... a 200 to bez chipsu leci

hmmm jak dobrze przeczytałem to ty masz passka

nie wiem jakim cudem wyciągniesz 200 z silnikiem 110 kucy...

ja przed moją A4 B7 miałem paska(1.9TDI 101KM 2001r.) i pojechać więcej niż 170 było ciężko i to bardzo tylko z górki więcej poszedł :))

i chyba passat jest cięższy(ale nie mam 100% pewności)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...