Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 16804 i 17927


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Panowie, co może być przyczyną tych dwóch błędów:

 

16804 - Układ katalizatora, rząd 1, działanie poniżej wartości progowej P0420 Osiągnięta górna wartość graniczna

17927 - Rząd 1 - wadliwe działanie regulacji wałka rozrządu (kod usterki: P1519) Nieakceptowalny sygnał - przejściowy

 

Na początku października robiłem rozrząd ale bez wymiany łańcuszka. W grudniu zrobiłem remont silnika (wymiana pierścieni).

 

Błąd 17927 prawdopodobnie powoduje zapalanie się checka. Byłem ze 2 miechy u kolegi podpięliśmy auto pod kompa to wisiał błąd 16804 ale check się nie palił jak dobrze pamiętam. Nie jestem też pewny ale błąd 17927 raczej zaczął się pojawiać po remoncie silnika. Co może być przyczyną dwóch błędów i czy mogę korzystać z samochodu mimo tych problemów?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Pomoże ktoś? Check znów wyskoczył po 200 km... ;/

Opublikowano

Sprawdzałeś ustawienie rozrządu ?

Opublikowano

Jak mogę to zrobić? Za pomocą komputera tylko i wyłącznie?

Opublikowano

Ustawiając rozrząd na znaki. Jak na pasku jest dobrze to możliwe, że na łańcuszku jest źle złożony albo łańcuszek rozciągnięty/padnięty napinacz. Nie wiem czy w alt da się podejrzeć synchro rozrządu, w 1.8t jest możliwe w gr. 93 w blokach pomiarowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...