Kowi87 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 No przecież napisał że na ponad 200 słupka nie musi dawać, przykład szafy czy piotrka 98igo że da sie z AJMa zrobić wiecej jak 200. Jak ma jebnąć to i tak jebnie, a wtedy zamiast słupek to cały silnik wrzucić, w przypadku AJMa to chwila
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 17 minut temu, Kowi87 napisał: No przecież napisał że na ponad 200 słupka nie musi dawać a skąd wie czy bedzie dawał czy nie ? zobaczymy 200kM i wówczas bedziemy dyskutować
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Przeciez to jeden kij bo za obicie kewlarem i sprzeglo z ajm czy awx zaplaci podobnie. Oba podejda pod dm wiec lepiej dac awx bo wyjdzie to w miare tanio i spokojnie pociągnie ok 200.
Ziom134 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 Czyli dwumas z awx i z ajm jest inny tak? Ogólnie jak dwumas awx jest mocniejszy to był bym za tym i tarcza w kevlarze. Co wy na to? Docisk musi być wzmocniony czy seria ogarnie?
Ziom134 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 Jeśli miał by być jednomas z 1z to od czego wtedy tarcz i docisk?
wesz82 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Tez od zetora ale taniej wyjdzie z 80. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez wesz82
Ziom134 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 Sprzęgło klei ale dwumas nie ogarnia i nie wiem co teraz zrobić. Na wiosnę celuje w 200KM i 400-420NM chyba że uda się coś więcej ugrać to będzie git
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się