tomek899 3 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Juz brakuje pomysłow rozrusznik sprawdzony - ok alternator ładuje - ok 14,3 aku podobno dobry - sprawdzony pod obciazeniem itd (centra futura 64 - ma rok czasu) w stanie spoczynku skacze od 0,05-0,08 (do takiej wartosci spada dopiero po ok 15 minutach - to normalne? ) a po 4 - 5 dniach stania sie rozladowuje ehhh mial ktos taki przypadek ? Edytowane 8 Stycznia 2019 przez tomek899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 To że pobór prądu spada dopiero po czasie to jest ok, bo dopiero po pewnym czasie następuje "uśpienie" modułów. To że Aku ma rok i już są takie cyrki to niestety powoli staje się normą. Jak masz możliwość to sprawdź jeszcze pojemność akumulatora (jest do tego jakieś urządzenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 przedwczoraj aku ładowany, od wczoraj odłaczony i dzis ma 12,4, nie za mało troche ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Mało, jakim prostownikiem go ładowałeś? Ja ostatnio swój wyjąłem roczny, naładowałem i po dwóch dniach miał 12,79V. Aku taniocha Asset, po ostatniej centrze co po gwarancji dawała objawy jak Twój stwierdziłem, że bez sensu kupować droższy aku bo to loteria. Sprawdź jeszcze ładowanie alternatora po przejechaniu się i dobrym rozgrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 ładowali go tam gdzie kupowałem wiec nie wiem, ja jak go sprawdzałem to ładowałem ładowarka ctek to miałem pierwszego dnia ok 12,70, na drugi dzien 12,53... ale mowili ze to norma ... ładowanie jest ok ok 14.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Za dużo mu spadło. Dobrze by było jeszcze gęstość elektrolitu sprawdzić po naładowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 jest bezobsługowy wiec go nie sprawdze i mam dylemat czy odsyłac go na gwarancje czy zawiezc do jakiegos elektryka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Możesz dać elektrykowi . Po prawidłowym naładowaniu powinien trzymać napięcie. Jeśli nie zapewne ma uszkodzenie wewnętrzne i wtedy gwarancja. Jeśli zaś trzyma i spada mu po podłączeniu do auta coś w aucie 'kradnie' prąd ewidentnie. Wtedy jest robota dla elektryka 'krok po kroku'. Widzę że jesteś z kieleckiego , w Lublinie mógłbym pomóc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Pod naklejką masz pokrywę, nie ma pojedynczych korków tylko górę ściągasz i możesz sprawdzić gęstość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 (edytowane) w sklepie mi mowili ze po naladowaniu zawsze beda wieksze wartosci, a pozniej spadnie do pewnej granicy i bedzie trzymac, u mnie bylo 12,73, po dwoch dniach ok 12,53 przedwczoraj ładowany, dzis ma 12,40 ... to jest dobra wartosc czy niedoładowany ? jest na gwarancji wiec nie chce nic ruszac czytałem ze sprawny akumulator ma min 12,5 , a ten moj naładowany pare dni temu ma 12,4.. wiec oddam na gwarancje, jestem ciekaw czy przyjma reklamacje... Edytowane 9 Stycznia 2019 przez tomek899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesieklukas 0 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 Mialem kiedys podobny problem z uciekajacym pradem. Prąd wyciagalo nie fabryczne radio. Włożylem oryginale audi concert i od tamtej pory jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 ja mam ori, tzn zmieniane z symphony na concert tylko ze w spoczynku u mnie jest w miare ok. wartosci 0,05, do 0,08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Nie chce Cie martwic ale bedziesz musial sobie kupiuc nowy akumulator... Gwarancji zapewne nie uznaja - stwierdza, ze akumulator byl niedoladowywany/intensywnie rozladowywany/niesprawna instalacja w samochodzie/itd. Zeby uznali gwarancje musiala by pasc cela. I nie ma tutaj znaczenia producent - taka jest niestety rzeczywistosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek899 3 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 właśnie czytałem o uznaniu reklamacji to czesto nie uznaja bo pisza ze niewlasciwie eksploatowany..k**wa jak mozna niewlasciwie eksploatowac ?:) rozumiem jeszcze jakbym mial cos z instalacja albo go rozbieral, ale tak ? zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się