Skrzypek Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Przeczytałem chyba wszystkie wątki na forum dotyczące parowania szyb ale nie spotkałem się z rozwiązaniem mojego problemu. Chodzi o to, że strona od pasażera odparowuje mi momentalnie a strona kierowcy dopiero po jakims czasie. Gdyby było odwrotnie to by mi nie przeszkadzało :> a tak pasażer (żona :>) widzi już wszystko a ja musze jeszcze czekac na dobra widoczność. Zastanawia mnie co może być powodem takiego stanu. Z prawej strony mocniejszy nawiew niż z lewej??? Może ktoś sie spotkał z takim problemem?
GRazny Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 może silniczki od klap szwankują... podłącz VAGa to będą błędy... na Twoją stronę może w ogóle już powietrze nie dochodzi a odparowanie następuje po dojściu powietrza z drugiej strony
mily Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 Tak spotkałem się. To było w Audi 100 (dlatego nie wiem czy to będzie to). Szyby mi parowały jak nie miałem w drzwiach maty, to chyba była wyciszająca albo ocieplająca (taki worek wypełniony dziwną matą). Nie wiem czy w A4 cos takiego jest.
Skrzypek Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Opublikowano 2 Marca 2009 mily to, że paruja to normalka przy takich warukach, ale chodzi oto że odparowuje jedna strona znacznie szybciej niz druga
kuredu Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 a podkładałeś rękę i sprawdzałeś czy dmuchawa wieje z taką samą siłą po Twojej stronie i po stronie pasażera???
mario-z Opublikowano 2 Marca 2009 Opublikowano 2 Marca 2009 podpinam się do problemu klubowicza " Skrzypek" mam ten sam problem. Troszkę staje się to wnerwiające. Jutro sprawdzę jak rozkłada sie powietrze.
Kolkov Opublikowano 3 Marca 2009 Opublikowano 3 Marca 2009 Może być przytkany wylot z Twojej strony i tak jak koledzy radzą sprawdź jak się rozkłada powietrze, mogło Ci tam coś wpaść i blokuje. Mi kiedyś oderwał się kawałek tej gąbki, która jest przy klapie centralnej, to terkotało tylko strasznie, a później wyleciały jej resztki
batolini Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 cześć, Mam ten sam problem z odparowywaniem lewej strony szyby. Sprawdzałem ręką siłę nadmuchu i lewa strona dmucha jakby mocniej, więc powinno być dobrze a jednak nie jest. Moje podejrzenie padło na tapicerkę kokpitu. Trochę odkleiła się i oparła o szybę prawie na całej szerokości szyby zakłócając w jakiś sposób cyrkulacje powietrza. Napisałem prawie, ponieważ trzyma się dobrze przy prawym słupku tworząc szczelinę i tam szyba nie paruje. Tymczasowo z lewej strony pomiędzy tapicerką a szybą włożyłem kawałek plastiku. Plastik ten odchyla tapicerkę od szyby tworząc szczelinę i umożliwia cyrkulacje powietrza. w tym miejscu szyba nie paruje. Przymierzam się do podklejenia tapicerki tak aby nie stykała się z szybą. Dociśnij tapicerkę palcem i poczujesz, ruch powietrza na styku szyby i tapicerki.
mario-z Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 I tu "batolini" masz masz u mnie plusa musze to sprawdzic bo tak samo tapicerka lekko sie odkleiła musze przetestowac twój patent
marcyś77 Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 PANOWIE TO WLASNIE JEST PRZYCZYNĄ PAROWANIA PRZEDNIEJ SZYBY.TA DESKA POD SAMĄ SZYBA SIE ROZKLEJA I NIE MA CYRKULACJI POWIETRZA.W DUŻO A4 ROZKLEJA SIE DESKA OD SŁUPKÓW PRZEZ CAŁĄ DŁUGOŚĆ POD SZYBĄ.NAWIEW Z POD SZYBY NIE MA CYRKULACJI.JAK SIE PRZYJRZYCIE INNYM A4 TO DUŻO AUT MA TĄ PRZYPADLOŚĆ.
Nosfer Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 PANOWIE TO WLASNIE JEST PRZYCZYNĄ PAROWANIA PRZEDNIEJ SZYBY.TA DESKA POD SAMĄ SZYBA SIE ROZKLEJA I NIE MA CYRKULACJI POWIETRZA.W DUŻO A4 ROZKLEJA SIE DESKA OD SŁUPKÓW PRZEZ CAŁĄ DŁUGOŚĆ POD SZYBĄ.NAWIEW Z POD SZYBY NIE MA CYRKULACJI.JAK SIE PRZYJRZYCIE INNYM A4 TO DUŻO AUT MA TĄ PRZYPADLOŚĆ. nie piszmy z capslockiem _________________________________________________ Mi też bardzo słabo szyba w lewym dolnym rogu odparowuje.. ale nie zauważyłem jakiegoś rozszczelnienia .. ciekawe.. muszę się temu przyjrzeć.. EDIT: Przyjrzałem się.. rzeczuwiście tapicerka od połowy szyby jest rozklejona, przez co lewa strona przylega do dolnej części przedniej szyby i uniemożliwia cyrkulację powietrza - przez co szyba paruje..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się