Jump to content

Skrzypek

Klubowicze
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Skrzypek

  1. Siemka Ma ktoś doświadczenie z tego typu rozwiązaniem? Jaki sprzęt polecacie? Dom + trzy piętra + światłowód na pierwszym piętrze. Będę wdzięczny za pomoc.
  2. Planuje zakup zestawu stereo do domu. Szukam osoby znającej się na sprzęcie i chętnej do pomocy w wyborze
  3. No i udało się Śnieżka zdobyta szlakiem żółtym od Wilczej Poręby, 9 godzin marszu w obie strony. Nie było lekko ale dzieciaki dały radę
  4. dzięki za pomoc jeśli ktoś jeszcze ma jakieś dobre wskazówki będę wdzięczny
  5. Nocuję w Karpaczu na ul. Sarniej. Szukam informacji jak najdalej mogę dojechać samochodem aby jak najbardziej skrócić drogę
  6. Wszystko zależy czy przedtem chodziły po górach. 11 latek powinien dać radę od dołu spokojnym tempem, może nie od razu czarnym szlakiem ale z 7latkiem może być problem. Ja swoje dzieciaki na pierwszy raz wejścia na Śnieżkę zabrałem wyciągiem na Kope a dalej pieszo hehe niestety wyciąg odpada bo 11latek ma lęk wysokości
  7. Wybieram się z dziećmi na Śnieżkę. Dzieci 7 i 11 lat. Jaką trasę byście mi polecili? Którędy najkrócej?
  8. Może ktoś z was spotkał się z taką sytuacją. Mianowicie chodzi o to, że przy wysokich temperaturach około 30 stopni (chodzi oczywiście o temperaturę powietrza) pojawia się dziwne skrzypienie/chrobotanie z przodu auta. Wydaje mi się, że dochodzi z prawej strony (prawe koło?). Dźwięk ten przypomina taki jak przy uszkodzonym przegubie. Jednak dźwięki te pojawiają się zarówno przy skręcaniu jak i przy jeździe na wprost. Przegub (guma) jest cały żadnych wycieków itp. Wczoraj przy temp bliskiej 30 stopni skrzypienie było bardzo głośne. Dzisiaj około 20 stopni i cisza ;( kompletnie nic nie słychać. Czy ktoś ma pomysł co to k.... jest?
  9. Ja przed ślubem oddałem do polerki moje cabrio do Auto-Spa na kołobrzeskiej w Olsztynie. Polerka była w sierpniu 2015 razem z nałożeniem powłoki i auto nadal wygląda tak samo Jaką powłokę nakładałeś? Jaki koszt takiego zabiegu?
  10. Koledzy, kogo polecicie do renowacji lakieru??? Mam na myśli porządną polerkę, uzupełnienie drobnych ubytków. Nie szukam jakiegoś garażowca tylko profesjonalisty
  11. Pany wykupywał ktoś z was dostęp do gali KSW przez ipla? Warto? Czy relacja działa płynnie (nie tnie się)?
  12. Dobra rada, skontroluj fele przed renowacją. Ja zrobiłem dokładnie tak jak piszesz, po malowaniu nałożyłem nówki oponki i na wyważanie A tu zonk ;( wszystkie 4 fele krzywe;( Na szczęście miałem dobrego magika który je wyprostował bez uszkodzenia powłoki
  13. Sam nie chcesz się pobawić? Nic skomlikowanego, pod warunkiem, że masz proste fele No i dobra rada sprawdź je dokładnie (wyważanie) przed malowaniem.
  14. amen czekam na zgłoszenia chętnych na PW, następnie po 2-3 tygodniach przygotuje ankietę i wybierzemy demokratycznie moda
  15. jaccov6 po pierwsze: kto ile przebywa na forum to jego prywatna sprawa po drugie: jeśli uważasz, że zajrzałem na forum tylko dlatego, że napisałeś do mnie PW to po trzecie: jeśli chcesz prowokować to sorki ale nie na tym forum po czwarte: nie mam zamiaru wchodzić w twoje gierki po piąte: nie licz na dalszą dyskusje na ten temat
  16. jaccov6 sam jesteś częścią tego kółka więc odpuść sobie takie teksty.
  17. była niejedna i będzie jeszcze więcej
  18. widzę, że spocik udany no i super, niedźwiedzie budzimy się :P pamiętacie?? może by się spot_kał i powspominał stare czasy
  19. Siemka, sorki ale ostatnio zarobiony jestem i nie zaglądałem na forum. Co do podwieszenia info o spocie w tym wątku to jak na razie nie ma takiej opcji na nowym forum (ostatnio rozmawiałem z Hugo na ten temat). Miłego spot_owania. Myślę, że jeśli jaccov6 ogarnie temat organizacji to na pewno spot wypali.
  20. nastepnym razem to moze i mi sie uda wpasc
  21. ooo widzę że prezes przemówił siemacie chopy!!!
×
×
  • Create New...