daltonix Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Witam Wszystkich. Kupilem od Nowozelandczyka audi z ktorym on tez nie mogl sobie poradzic. Nie odpala. Auto bylo po stluczce, lecz nie wypalily poduchy, tylko lekka blacharka z przodu. Bezpiecznik poza bateria jest dobry, wszystko elektr dziala, lecz kreci slabo i nie zapala. Dzis wykrecilem swiece i okazalo sie ze woda dostaje sie na cylindry, przede wszystkim na 2 i 3ci. Oczywiscie woda w zborniczku rezerwowym ubywa. Wyssalem wode z cylindrow, i dolalem wody do zbiorniczka. Po doslownie 2-3 minutach, to samo cala woda doszla na cylindry. Co zrobic? Jaki nastepny krok zeby to naprawic? Nie sprawdzalem jedynie jeszcze cisnienia na cylindrach. Pozdrawiam serdercznie z gorocej Australii Arek Silnik : 1.8 R4/4V TF H07 0002 Chassis Type: 8K (8T0) Scan: 01 02 03 05 08 09 15 16 17 19 42 46 52 53 56 5F 62 72 VIN: WAUZZZ8K7AA014400 Mileage: 142480km/88532miles 01-Engine -- Status: Malfunction 1010 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 1010 15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: OK 0000 5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010 72-Door, Rear Right -- Status: Malfunction 0010 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (------CDHB) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8K1 907 115 D HW: 8K1 907 115 Component: 1.8l R4/4V TF H07 0002 Revision: A5H07--- Coding: 0104000C02070120 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM18TFS8K1907115D A01003 ROD: EV_ECM18TFS8K1907115D.rod VCID: 2F6DF53776E897663D9-807A 2 Faults Found: 4629 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271) P068A 00 [036] - De-Energized Performance Too Early Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 8 4261 - System Voltage P0562 00 [101] - Too Low Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 142482 km Date: 2009.04.28 Time: 08:44:05 Readiness: 1110 0101 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0AW-927-156.clb Part No SW: 8K0 927 155 T HW: 0AW 927 156 H Component: 0AW 18TFSIRdW H02 0009 Revision: --H02--- Serial number: 0000000490 Coding: 000001 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A02006 ROD: EV_TCMVL381.rod VCID: 4487AA9BCF6E043EF0B-8011 2 Faults Found: 2225 - RPM Signal from ECU P0727 00 [108] - No Signal Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Mileage: 142483 km Date: 2009.06.30 Time: 06:44:50 2248 - Supply Voltage P1750 00 [044] - too Low Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 142482 km Date: 2009.04.28 Time: 00:02:00
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się