Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów (Seat Leon Tdi 110PS)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Robiłem dzisiaj koledze logi w seacie, ale nie wiem jaki dokłądnie ma silnik (110 PS z pompą).

Problem ma taki, że wcześniej na 4 przy 120 km/h przechodził w tryb awaryjny, a teraz to bez róznicy który bieg.

logi były robie na 3 biegu do 3700 obr bo drogi brakowało żeby się rozpędzić.

Sztanga kierownicy chodzi po włączeniu 011BS w próbie statycznej. (nie wiem czy w pełnym zakresie bo ciezki był dostęp)

Po podłaczeniu VAGa wyskakują błędy:

2 DTC's Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 –

a linki do logów:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bff1a628ce255b9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f77fd84a0133112.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44779556ffb05e16.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf0b02c954fa476.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf0fd6ed8eccf6e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7c99e2d8faf208c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aca7b7221a5513e6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6876e70ae9aaf98b.html

mam nadzieję że tyle wystarczy bo był to "mój pierwszy raz" :>

Opublikowano

Przede wszystkim powtorz logi... przeciagnij fure od 1400 - do 4200 na 3 biegu z pedałem w podlodze !

Powtorz 011, 010, 008, 003 i 000

Pozdrawiam

Opublikowano

żeby ją przeciągnąć to trzeba się wybrać na jakieś lotnisko :) powyżej 3600 to już trzeba by z górki jechać.

jeden z mechaników twierdzi że jak przepływka wskazuje max 850 mg/R to do wymiany

to nie stawiacie że to kierownica do czyszczenia? bo takie diagnozy też były.

Opublikowano

Ten mechanik to ech... szkoda gadac...

Stawiamy - ale zeby postawic jakąs diagnoze muszą byc dobre logi. :)

Opublikowano

te logi też były robione z pedałem w podłodze, ale ma takie przyśpieszenie jak golf II 1,6 td mojego taty :)

a może mieć na to wpływ np zapchany katalizator albo filtr paliwa da się to jakoś sprawdzić w logach?

Opublikowano

to auto jechac nie bedzie skoro lmm mierzy 550 ... :naughty:

Opublikowano

to mam mu posprawdzać czy wszystkie wężyki i rury są ok ? czy same logi wystarczą jak będzie gdzie się rozpędzić.

Opublikowano

to mam mu posprawdzać czy wszystkie wężyki i rury są ok ? czy same logi wystarczą jak będzie gdzie się rozpędzić.

ehhh .....

zostaw w spokoju rury wezyki inne pierdoly ... sprawdz wtyczke i kabelki od lmm ... jak wszsytko jest zapiete jak powinno to wymien lmm ....

a potem wywal turbo na stol i wyczysc ...

Opublikowano

w którym miejscu jest lmm?

może jego rezystancje zmierzyć?

a co do turbo to możecie kogoś polecić w lublinie? mam jednego znajomego w skodzie, ale on się takich rzeczy nie podejmuje. "jak już to może wyjąć i oddać do regeneracji"

w swoim to sobie bym sam ją rozebrał i wyczyścił, ale na kumpla to nie ma za bardzo czasu.

[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 20:13_________________________________________________Imm - czujnik masy powietrza?

Jeżeli to jest ten czujnik to pewnie znajduje sie w przepływomierzu albo innej części dolotu?

Czy coś z mojego AWXa pasuje do tego silnika na podmiankę?[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 22:06_________________________________________________coś mi się pokręciło chyba!!

Imm to przepływomierz? jak tak to nie można było tak od razu napisać?[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 17:12_________________________________________________kabel do przepływki ok, więc pozostaje zakupić nową[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 17:49_________________________________________________Kolega szuka jakiegoś przepływomierza nr katalogowy 0281002531 i nie może znaleźć taniego zamiennika. [br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 11:13_________________________________________________Są postępy!!! Kumpel zamówił dziś przepływke na allegoro. Jak przyniesie mu ją listonosz to napiszę czy się coś poprawiło.[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 20:34_________________________________________________przepływka zmieniona i to by było na tyle! nic się wiecej nie zmieniło jak było do d... tak jest i nadal :kwasny:

Opublikowano

_________________________________________________przepływka zmieniona i to by było na tyle! nic się wiecej nie zmieniło jak było do d... tak jest i nadal :kwasny:

tzn zamula czy lapie notlauf ? ... zrob logi 003/008/010/011 ... dynamiczne ...

Opublikowano

zmulony!!! ale logów nie zdążyłem mu zrobić, bo jestem w Krakowie przez najbliższy tydzień :kwasny:[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 19:33_________________________________________________kolega ma pojechac do jakiegoś mechanika, który cytuję: " nie bylo potrzeby wymieniania przeplywki jak wyskoczyly te dwa bledy"

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 –

ciekawe co ma na mysli?[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 20:15_________________________________________________Jeden mały kabelek sie wysuną z wtyczki od przepływki :wallbash:

mechanik zrobił mu logi i wysyła na czyszczenie turbiny.

Macie może sprawdzony i niedrogi zakład w okolicach Lublina?

Opublikowano

pisalem sprawdzic wtyczki ... :cool1:

Opublikowano

wiem wiem :kwasny:

zadzwoniłem wtedy do kumpla żeby sobie popatrzył, bo nie mógł do mnie dojechać. mówił że wszystko jest ok.

[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 08:18_________________________________________________turbinka wyczyszczona po znajomości za 150 zł

(z montażem i demontażem )i wszystko jest ok.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...