Jump to content
IGNORED

[INNE] Proszę o analizę logów (Seat Leon Tdi 110PS)


Recommended Posts

Posted

Witam

Robiłem dzisiaj koledze logi w seacie, ale nie wiem jaki dokłądnie ma silnik (110 PS z pompą).

Problem ma taki, że wcześniej na 4 przy 120 km/h przechodził w tryb awaryjny, a teraz to bez róznicy który bieg.

logi były robie na 3 biegu do 3700 obr bo drogi brakowało żeby się rozpędzić.

Sztanga kierownicy chodzi po włączeniu 011BS w próbie statycznej. (nie wiem czy w pełnym zakresie bo ciezki był dostęp)

Po podłaczeniu VAGa wyskakują błędy:

2 DTC's Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 –

a linki do logów:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bff1a628ce255b9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f77fd84a0133112.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44779556ffb05e16.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf0b02c954fa476.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf0fd6ed8eccf6e2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7c99e2d8faf208c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aca7b7221a5513e6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6876e70ae9aaf98b.html

mam nadzieję że tyle wystarczy bo był to "mój pierwszy raz" :>

Posted

Przede wszystkim powtorz logi... przeciagnij fure od 1400 - do 4200 na 3 biegu z pedałem w podlodze !

Powtorz 011, 010, 008, 003 i 000

Pozdrawiam

Posted

żeby ją przeciągnąć to trzeba się wybrać na jakieś lotnisko :) powyżej 3600 to już trzeba by z górki jechać.

jeden z mechaników twierdzi że jak przepływka wskazuje max 850 mg/R to do wymiany

to nie stawiacie że to kierownica do czyszczenia? bo takie diagnozy też były.

Posted

Ten mechanik to ech... szkoda gadac...

Stawiamy - ale zeby postawic jakąs diagnoze muszą byc dobre logi. :)

Posted

te logi też były robione z pedałem w podłodze, ale ma takie przyśpieszenie jak golf II 1,6 td mojego taty :)

a może mieć na to wpływ np zapchany katalizator albo filtr paliwa da się to jakoś sprawdzić w logach?

Posted

to auto jechac nie bedzie skoro lmm mierzy 550 ... :naughty:

Posted

to mam mu posprawdzać czy wszystkie wężyki i rury są ok ? czy same logi wystarczą jak będzie gdzie się rozpędzić.

Posted

to mam mu posprawdzać czy wszystkie wężyki i rury są ok ? czy same logi wystarczą jak będzie gdzie się rozpędzić.

ehhh .....

zostaw w spokoju rury wezyki inne pierdoly ... sprawdz wtyczke i kabelki od lmm ... jak wszsytko jest zapiete jak powinno to wymien lmm ....

a potem wywal turbo na stol i wyczysc ...

Posted

w którym miejscu jest lmm?

może jego rezystancje zmierzyć?

a co do turbo to możecie kogoś polecić w lublinie? mam jednego znajomego w skodzie, ale on się takich rzeczy nie podejmuje. "jak już to może wyjąć i oddać do regeneracji"

w swoim to sobie bym sam ją rozebrał i wyczyścił, ale na kumpla to nie ma za bardzo czasu.

[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 20:13_________________________________________________Imm - czujnik masy powietrza?

Jeżeli to jest ten czujnik to pewnie znajduje sie w przepływomierzu albo innej części dolotu?

Czy coś z mojego AWXa pasuje do tego silnika na podmiankę?[br]Dopisany: 02 Marzec 2009, 22:06_________________________________________________coś mi się pokręciło chyba!!

Imm to przepływomierz? jak tak to nie można było tak od razu napisać?[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 17:12_________________________________________________kabel do przepływki ok, więc pozostaje zakupić nową[br]Dopisany: 03 Marzec 2009, 17:49_________________________________________________Kolega szuka jakiegoś przepływomierza nr katalogowy 0281002531 i nie może znaleźć taniego zamiennika. [br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 11:13_________________________________________________Są postępy!!! Kumpel zamówił dziś przepływke na allegoro. Jak przyniesie mu ją listonosz to napiszę czy się coś poprawiło.[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 20:34_________________________________________________przepływka zmieniona i to by było na tyle! nic się wiecej nie zmieniło jak było do d... tak jest i nadal :kwasny:

Posted

_________________________________________________przepływka zmieniona i to by było na tyle! nic się wiecej nie zmieniło jak było do d... tak jest i nadal :kwasny:

tzn zamula czy lapie notlauf ? ... zrob logi 003/008/010/011 ... dynamiczne ...

Posted

zmulony!!! ale logów nie zdążyłem mu zrobić, bo jestem w Krakowie przez najbliższy tydzień :kwasny:[br]Dopisany: 24 Marzec 2009, 19:33_________________________________________________kolega ma pojechac do jakiegoś mechanika, który cytuję: " nie bylo potrzeby wymieniania przeplywki jak wyskoczyly te dwa bledy"

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 –

ciekawe co ma na mysli?[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 20:15_________________________________________________Jeden mały kabelek sie wysuną z wtyczki od przepływki :wallbash:

mechanik zrobił mu logi i wysyła na czyszczenie turbiny.

Macie może sprawdzony i niedrogi zakład w okolicach Lublina?

Posted

pisalem sprawdzic wtyczki ... :cool1:

Posted

wiem wiem :kwasny:

zadzwoniłem wtedy do kumpla żeby sobie popatrzył, bo nie mógł do mnie dojechać. mówił że wszystko jest ok.

[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 08:18_________________________________________________turbinka wyczyszczona po znajomości za 150 zł

(z montażem i demontażem )i wszystko jest ok.

pozdrawiam

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...