Yoke02 Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 Witam. Mam problem z odpaleniem auta.sytuacja wyglada tak ze jechalem autem, auto stracilo moc , zaswiecila sie kontrolka EPC i zgaslo, wymienilem bezpiecznik od pompy paljwa bo sie spalil, 1 dzien auto chodzilo i znow sie zepsulo, nie mialem czasu aby zajrzec do niego bo sie szybko ciemno robilo, ale wczoraj wymienilem przekaznik z numerem 370, byl spalony, pompe slychac ale nie odpala. Auto stalo 3 dni na mrozie ale akumulator jest nowy, ma zaledwie miesiac wiec nie powinien sie rozladowac, jednakze na kable tez nie pomoglo odpalic auta. Akumulator wzialem do ladowania ale jesli to nie pomoze to gdzie szukac? Po podpieciu komputera bledy to P1020,01826,01794 i tylko tyle. W sterowniky sa 2 przekazniki gdzie wedlug googla odpowiadaja za ten sterownik silnika tylko i sa cale. Gdzie moga byc przekazniki czy bezpieczniki odpowiadajace za swiece/cewki(moze iskry nie chca dac)? Nie mam juz pomyslu.A4b6 2.0fsi avant 150ps.
Yoke02 Posted January 25, 2019 Author Posted January 25, 2019 Cisnienie paliwa jest ok. Wyskoczyly mi takie bledy jak 00668, 01206, 01826, p1602. Akumulator naladowany. Nie wiem co moze tam byc. Kilka tygodni temu wyskoczyl mi blad system nox , nie wiem co to ma do znaczenia bo jak wyczytalem to moze miec cos wspolnego z sonda lambda... czy czujnik polozenia walu korbowego moze tez powodowac takie jaja? Czy cos moze to ma wspolnego z systemem nox? Prosze koledzy pomozcie bo auto juz 5 dzien stoi i go ogarnac nie moge a potrzebuje go do pracy. Czy moze jeszcze jakis przekaznik sprawdzic czy nie spalony? Jesli tak to gdzie ich szukac
sitar Posted January 25, 2019 Posted January 25, 2019 Sprawdź czy masz iskrę bo mógł paść czujnik położenia wału. Do przejrzenia przewody masowe aku, klemy, i ładowanie 1
Yoke02 Posted January 27, 2019 Author Posted January 27, 2019 Ladowanie jest, kable wszystkie sprawdzilem, nie moge tylko znalezc czujnika polozenia walu korbowego, da rade jakos od gory dojsc w a4b6 avant czy trza na podnosnik?
sitar Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 Najpierw sprawdź czy jest iskra. Czujnik powinien być w okolicy filtra oleju
Langista Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 ETK'a pokazuje tam gdzie ten czujnik impulsów.
Yoke02 Posted February 11, 2019 Author Posted February 11, 2019 Dopiero teraz znalazlem czas aby cos napisac, czujnik walu dziala, iskra jest, nie slychac pompy paliwa. Zamowilem nowa orginalna tu w de bo nie ma zamiennika do tego nigdzie, w polsce tez nie maja koszt normalny 600 euro ale udalo sie zalatwic kontakt do polaka co robi w serwisie i sprzedal za 350 euro tylko dziwi mnie to ze ma 3 wejscia na weze do paliwa, spotkal sie ktos z czyms takim? Dopiero w srode bede bral sie za wymiane tej pompy ale dziwia mnie te 3 wejscia... normalnie sa 2. Na etce tez pokazuje ponpe na 3 wejscia. Jak wymienie to dam znac i porobie zdjecia jak to u mnie wyglada.
Langista Posted February 11, 2019 Posted February 11, 2019 A numery się zgadzają? Żeby nie dał Ci pompy pod ADBlue
Yoke02 Posted February 12, 2019 Author Posted February 12, 2019 (edited) To 2003 rok auta wiec raczej nie bylo wtedy adblue. Pytal sie mnie tylko czy quatro tam nie mam ale nie mam. Numery wg etki sie zgadzaja a czy wg tego co tam jest to jutro sie okaze ? po zatym to benzyniak a z tego co wiem to adblue jest do diesla Edited February 12, 2019 by Yoke02
Yoke02 Posted February 13, 2019 Author Posted February 13, 2019 (edited) A wiec tak. Pompa wymieniona auto chodzi. Wystarczylo na ten 3 jakby to ujac slot dokupic zaslepke i tyle. dodam jeszcze tyle ze jakby kto szukal numeru pompy do audi a4b6 2.0fsi 150ps automat 2003 rok to orginalna wsadzona jest 8E0 919 051 M ale pasowac bedzie tez 8E0 919 051 CR tylko wtedy ta zaslepke trzeba dokupic Edited February 17, 2019 by Yoke02
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now