benkarf Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Witam co powiecie na temat tych logow pytam bo ostatnio coś dziwnie samochód mi przerywa dla tego log egr i turbo dodam że egr jest mokry. http://vaglogi.pl/log-003_011_6ByhMl.html
kamil-vag Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Zrób jeszcze statyczny: 013+018+023 004 Basic Settings 003 Dynamiczny 001 + 023 Może trzeba zrzucić pokrywę i podoginac konektory we wtyczkach pompowtrysków ?
benkarf Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Gk17z.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_f91k7.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_LIZTx1t.html Grupy 001, 023: http://vaglogi.pl/log-001_023_neQLC.html musisz zjechac w nie ktorych calkiem na dol bo nadpisaly mi sie z starymi
kamil-vag Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Dość mocno przeładowuje turbo na te 2550.6 mbar, prawdopodobnie przycinają się powoli kierowniczki, zawór jeszcze jest w stanie zbić to ciśnienie... przegoń go na trasie, 3 bieg, motor rozgrany i kilkanaście razy powciskaj do ziemi pedał... powinno rozruszać geometrię. Przy mocnym butowaniu BIPy lecą na minus, kiedy zmieniałeś filtr paliwa ? Jak rozruszasz ta geometrię to wrzuć 003+011+008 dynamiczny, zobaczymy czy jest poprawa... Korekcje wtryskiwaczy OK, synchronizacja rozrządu można by zjechać na 0-0,6.
benkarf Posted January 27, 2019 Author Posted January 27, 2019 Rozrząd wiem nie długo mam urlop tygodniowy postaram się zjechać bliżej 0. Filtr jakieś 10 tys km temu czyli pół roku. Przegonic czyli co 3 bieg a obrotów ile 1200 czy jak
kamil-vag Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Rozgrzej najpierw motor w normalnej jezdzie a potem but, 3 bieg i pod 3 tys obr...
benkarf Posted January 27, 2019 Author Posted January 27, 2019 Grupy 003, 008, 011: TEST http://vaglogi.pl/log-003_011_008_FIFl1.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_l3cHm.html Zrobiłem tak jak pisałeś, pierwszy log bardzo długi zrobiony podczas jazdy chciałem żeby on tak przerwał jak pisałem ale podczas 10 minutowego logu ani razu mi tego nie zrobił jak skończyłem robić log to zrobił uparty samochód, drugi log to tak jak chciałeś zrobiłem dwa na wszelki wypadek
kamil-vag Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 Dalej jest mocny pik 2655.9 mbar, do tego N75 na 80% trzeba by raczej turbo na stół i wyczyścić geometrię...
benkarf Posted January 28, 2019 Author Posted January 28, 2019 Ok a jakieś uszczelki odrazu wymiana czy darować se
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now