Jump to content
IGNORED

1.9 Tdi AVF Quattro Egr


Recommended Posts

Posted

Witam co powiecie na temat tych logow pytam bo ostatnio coś dziwnie samochód mi przerywa dla tego log egr i turbo dodam że egr jest mokry.

http://vaglogi.pl/log-003_011_6ByhMl.html

 

Posted

Zrób jeszcze statyczny:

013+018+023

004

Basic Settings 

003

Dynamiczny

001 + 023

Może trzeba zrzucić pokrywę i podoginac konektory we wtyczkach pompowtrysków ?

 

Posted

Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Gk17z.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_f91k7.html
Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_LIZTx1t.html
Grupy 001, 023: http://vaglogi.pl/log-001_023_neQLC.html

musisz zjechac w nie ktorych calkiem na dol bo nadpisaly mi sie z starymi

Posted

Dość mocno przeładowuje turbo na te 2550.6 mbar, prawdopodobnie przycinają się powoli kierowniczki, zawór jeszcze jest w stanie zbić to ciśnienie... przegoń go na trasie, 3 bieg, motor rozgrany i kilkanaście razy powciskaj do ziemi pedał... powinno rozruszać geometrię.

Przy mocnym butowaniu BIPy lecą na minus, kiedy zmieniałeś filtr paliwa ?

Jak rozruszasz ta geometrię to wrzuć 003+011+008 dynamiczny, zobaczymy czy jest poprawa... 

Korekcje wtryskiwaczy OK, synchronizacja rozrządu można by zjechać na 0-0,6.

Posted

Rozrząd wiem nie długo mam urlop tygodniowy postaram się zjechać bliżej 0. Filtr jakieś 10 tys km temu czyli pół roku. Przegonic czyli co 3 bieg a obrotów ile 1200 czy jak 

Posted

Rozgrzej najpierw motor w normalnej jezdzie a potem but, 3 bieg i pod 3 tys obr...

Posted

Grupy 003, 008, 011:  TEST http://vaglogi.pl/log-003_011_008_FIFl1.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_008_l3cHm.html

Zrobiłem tak jak pisałeś, pierwszy log bardzo długi zrobiony podczas jazdy chciałem żeby on tak przerwał jak pisałem ale podczas 10 minutowego logu ani razu mi tego nie zrobił jak skończyłem robić log to zrobił uparty samochód, drugi log to tak jak chciałeś zrobiłem dwa na wszelki wypadek

Posted

Dalej jest mocny pik 2655.9 mbar, do tego N75 na 80% trzeba by raczej turbo na stół i wyczyścić geometrię...

Posted

Ok a jakieś uszczelki odrazu wymiana czy darować se

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...