dyskoteca Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam. Przy rozgrzanym silniku zapala mi sie kontrolka EPC, wtedy auto przechodzi (chyba) w tryb awaryjny. Maksymalnie 2000 obrotow a na postoju auto szarpie obrotami. Po wrzuceniu na VAG pokazalo mi uszkodzony czujnik polozenia walu. Czujnik wymienilem ale problem pozostal. Teraz nie mam mozliwosci podpiecia komputera. Stad moje pytanie, jakie moga byc przyczyny tego bledu? Gdzies czytalem,ze ten blad moze byc spowodowany jakas usterka swiatel stop, ale nie chce mi sie wierzyc, ze swiatla powoduja wejscie samochodu w tryb "awaryjny". Pozdrawiam.
Tibos Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) jak dobrze pamiętam też kiedyś czytałem że pod pedałem jest czujnik odpowiadający właśnie za światło stop ale jestem tego samego zdania co Ty że raczej przez niego auto nie przechodziło by w tryb awaryjny Ale oczywiście mogę się mylić i może warto temu się przyjrzeć daj znać jak się z tym uporasz Edytowane 22 Lutego 2019 przez Tibos
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się