tasior87 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Witam, Regenerował ktoś może magiel mając stuki w układzie kierowniczym? Pytam bo w mojej sztuce miałem stuki podczas jazdy i na postoju. Po regeneracji zniknęły stuki podczas jazdy, a te drugie pozostały. Z tego co wiem listwa maglownicy została stara. Wraz z regeneracja wymieniłem końcówki i jeden dolny wahacz . Brak luzów w zawieszeniu. Koleś od regeracji tłumaczy się tym, że a4 b5 i paserrati b5 mają starą konstrukcję w których likwidacja tych luzów jest praktycznie niemożliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się