Badalabandalad Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Dzień dobry :D Pisze do was, forumowicze z prośba o porade. Na jesień zakupiłem a4 w cabrio :D jednak miałem wrażenie że słabo sie zbiera do ok 3 tys. Tłumaczyłem sobie to jednak faktem że jest top ciężki wóz (1,7 t) i tak ma byc. A ostatnio dałem sie przejechać kumplowi co wiecej siedzi w temacie i mówi mi że strasznie muli według niego . I tu nasuwa sie pytanie, czy tak powinno byc ?? Silnik to 1.8T BFB 163 KM z quattro. Zrobiłem juz logi na grupie 115 ( wrzucam tu linka do wyników ) http://vaglogger.apphb.com/log/5c5c28d7432206874c6a6e0f . Proszę od sugestie co jeszcze mam zdiagnozować i jakie próby naprawy podjąć :D Pozdrawiam jako nowicjusz na forum :D
Łukasz13 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 Z loga to turbo baaardzo wolno wstaje, zrób reszte logów, bedzie może wiecej wiadomo. Albo podjedz kiedyś bo widzę z okolic jesteś.
Badalabandalad Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Opublikowano 7 Lutego 2019 A powiesz które logi dokładnie zrobić ?
Łukasz13 Opublikowano 7 Lutego 2019 Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) 002+033, 003+020. Tamte też powtórz, wszystkie do odcinki. Edytowane 7 Lutego 2019 przez Łukasz13
Badalabandalad Opublikowano 7 Lutego 2019 Autor Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) ok jutro to zrobie i wstawie EDIT. Oto logi o które prosiłeś 115-118: http://vaglogger.apphb.com/log/5c5d6e934322066054e51796?AuthKey=8decbb7c9e914316bb21997774213def#charttab-0 003-020: http://vaglogger.apphb.com/log/5c5d6e4e4322066054e51795?AuthKey=42aa770dafcc49f0b30a2f2c5ee96ebd#charttab-0 002-033: (tamta strona nie chciała ich przyjąc) http://vaglogi.pl/log-002_033_t9RMlw.html Czekam chłopaki na jakieś porady Edytowane 8 Lutego 2019 przez Badalabandalad
Badalabandalad Opublikowano 8 Lutego 2019 Autor Opublikowano 8 Lutego 2019 Logi wrzucone w poście wyżej
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Oprócz tego że turbo późno wstaje, drugi temat zaniżający przepływomierz, generalnie trzeba zacząć od standardowych rzeczy w 1.8t, czyli szczelność dolotu, zawór dv, jesli to jest ok, to przepływka do podmiany. Późne wstawanie turbiny możliwe że żeliwo w turbinie popękane lub przytkany kat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się