arek2735 Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Witam, mój problem polega na tym że auto muli przy około 3 tysiącach obrotów. Właściwie to na jedynce i dwójce przyspiesza myślę że normalnie a na trójce już muli. Porobiłem kilka logów ale raczkuje dopiero w temacie diagnostyki wiec proszę o wybaczenie jesli cos jest nie tak i o sugestię jak zrobić to poprawnie. Następnie mam drugi problem być może powiązany, wyskakuje mi nastepujący błąd : 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Oczytałem się trochę na temat tego błedu na forum i wiem ze przyczyn może być mnóstwo od powietrza w paliwie po scięty klin na wale. Wiem tez ze mam za wysoki kąt wtrysku co widac na logu. Moje pytania są nastepujące : 1) Czy jest mozliwe że błąd jest spowodowany złym kątem wtrysku takim jak u mnie? 2) Czy moze mieć to związek z przymulaniem? 3) Czy według zamieszczonego logu z turbo jest coś nie tak? 4) Czy wedlug zamieszczonych logów ktoś dostrzega jakies nieprawidłowosci ? 5) Czy dawka na 3 wtrysku nie jest zbyt duża? Dodam jeszcze że silnik pali na dotyk i wydaje mi się ze pracuje normalnie i stosunkowo cicho. Z góry dziekuje za odpowiedż i proszę o ogólną pomoc w analizie logów. http://vaglogi.pl/log-013_oMGA188.html tutaj widać że mam problem z obrotami ponad 3000 http://vaglogi.pl/log-011_46j6dk.html Tutaj jechałem lekko z góry http://vaglogi.pl/log-003_M2zs3.html http://vaglogi.pl/log-003_1X3MXJ.html Ten jest statyczny http://vaglogi.pl/log-000_WBM05.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się