AASN Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Witam znowu cos trapi moja laleczke mianowicie po 4 dniach auto zostalo odpalone wsiadlem przekrecilem zaplon i fis i licznik zaczely swirowac wskazowki te czerwone mrygaly na fis sie nic nie wyswietlalo wskazowki wariowaly gora dol swiecila kontrolka od imobilajsera przygasala i tak dalej pozniej byl komunikat break po chwilu wylaczylem zaplon i zapalilem jeszcze raz bylo okej juz ale zaczelo sie palic na fis oil sensor uruchomilem auto i pali sie caly czas poszedlem w strone bezpiecznika nr 5 kiedy go wyjme i wloze sensor ustepuje ale na chwile. Silnik pracuje okej nic sie nie dzieje czytalen ze to czujnik w misce tylko teraz tak tydzien temu palil mi sie checkengine i na fis powlaczaly sie ograniczniki 1kmh bylem na vagu i wyszly niby katalozatory po wykasowaniu check nie swieci a tu teraz cos takiego. Nie wiem czy to ma znaczenie ale pojawia mi sie maz pod korkiem oleju ale raczej jestem sppkojny,plyn jest igla nienubywa bo auta uzywam dwa razy w tyg na dokechanie 2 km czyli niedogrzany silnik. Oleju nie zmienialem niby byl zmieniany w maju szykuje sie dopiero na kwietnia. Wiem ze jest tam pare tematow odnosnie tego ale chyba nikomu licznik nie warjowal. Edytowane 10 Lutego 2019 przez AASN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się