errorz Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) Witam wszystkich, to mój pierwszy temat, więc wybaczcie ?. Samochód to A4 B6 2.0, nieszczęsny ALT ? Wyrzuciło mi kilka błędów w vcds, teoretycznie nie są trudne w interpretacji, lecz nie chcę na siłę wymieniać czujnika czy innego ustrojstwa, skoro może być to coś innego, i tutaj nasuwa się pytanie do Was, otóż wyrzuca mi błędy:01039 - coolant temperature sensor (G2) [30-10 - open Short to Plus]00562 - [27 - 10] Niestety, stawiam pierwsze kroki w tych tematach, więc liczę na pomoc od Was, czy wymieniać ten czujnik G2 czy może jakieś inne sugestie? Pozdrawiam. Edytowane 14 Lutego 2019 przez errorz
sitar Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 8 minut temu, errorz napisał: Witam wszystkich, to mój pierwszy temat, więc wybaczcie ?. Wyrzuciło mi kilka błędów w vcds, teoretycznie nie są trudne w interpretacji, lecz nie chcę na siłę wymieniać czujnika czy innego ustrojstwa, skoro może być to coś innego, i tutaj nasuwa się pytanie do Was, otóż wyrzuca mi błędy:01039 - coolant temperature sensor (G2) [30-10 - open Short to Plus]00562 - [27 - 10] Niestety, stawiam pierwsze kroki w tych tematach, więc liczę na pomoc od Was, czy wymieniać ten czujnik G2 czy może jakieś inne sugestie? Pozdrawiam. 01039 - coolant temperature sensor (G2) [30-10 - open Short to Plus] Czujnik temperatury silnika 00562 - [27 - 10] Czujnik poziomu/temperatury oleju Błędy są sporadyczne-skasuj i zerknij za jakiś czas co powróci Zmień oznaczenie silnika w profilu
errorz Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 Dziękuję za szybką odpowiedź! Nie zauważyłem oznaczenia. Może mieć to coś wspólnego z błędem:16804 - Catalyst system; Bank 1: efficiency Below Threshold ? Gdyż wywala mi checka przez niego, i nie wiem czy to przez sonde lambda (nie wiem którą nawet) czy może coś z katalizatorem? Dodam, że po usunięciu błędu ten nadal widnieje w vcds, lecz check znika, a gdzieś czytałem, że może to być związane z tym błędem, ale na ile w tym prawdy? Pozdrawiam
sitar Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 Albo kat albo sonda-posprawdzaj przewody od sond czy są całe
errorz Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 5 minut temu, sitar napisał: Albo kat albo sonda-posprawdzaj przewody od sond czy są całe A jeśli będą całe, to ? ? Może to mieć związek z czujnikami z góry tematu?
sitar Opublikowano 14 Lutego 2019 Opublikowano 14 Lutego 2019 (edytowane) https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=en&u=http://wiki.ross-tech.com/&prev=search 6804 / P0420 / 001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Efektywność poniżej progu Możliwe przyczyny Wyciek w układzie dolotowym i / lub wydechowym Katalizator wadliwy Czujnik tlenu (s) jest uszkodzony Kontrola czujnika tlenu (s) Kontrola jest nieprawidłowa Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem wycieków Sprawdź Catalyst Sprawdź czujniki tlenu Sprawdź kontrolę czujnika tlenu Wykonaj sprawdzenie starzenia się czujnika tlenu Edytowane 14 Lutego 2019 przez sitar
errorz Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Opublikowano 14 Lutego 2019 Czyli tak czy siak muszę udać się do mechanika, bo organoleptycznie to wszystko wyglada w porzadku, jedynie dźwięk silnika jest taki "rasowy", brzmi jakby dziurawy tłumik ?
Yarokot Opublikowano 25 Lutego 2019 Opublikowano 25 Lutego 2019 Też mam jak to określiłeś "rasowy" dźwięk. Przypomina dźwięk zasysanego powietrza przez filtr stożkowy. Obstawiam, że zasysa lewe powietrze i przez to błąd 16804. Dolot do przepustnicy sprawdzałem i raczej tam wszystko w porządku. Może gumowe łączniki kolektora? Rozwiązałeś już swój problem?
errorz Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Opublikowano 26 Lutego 2019 21 godzin temu, Yarokot napisał: Też mam jak to określiłeś "rasowy" dźwięk. Przypomina dźwięk zasysanego powietrza przez filtr stożkowy. Obstawiam, że zasysa lewe powietrze i przez to błąd 16804. Dolot do przepustnicy sprawdzałem i raczej tam wszystko w porządku. Może gumowe łączniki kolektora? Rozwiązałeś już swój problem? Jeszcze nie rozwiązałem, jestem umówiony na wymianę tarcz i klocków i właśnie tego "ustrojstwa". Tak czy siak, brzmi samochód jakby pod maską była co najmniej v6'ka. Dolot również sprawdzałem, oprócz małej dziurki przed filtrem, to u mnie wszystko szczelne, nawet wymieniałem jedno mocowanie żeby się upewnić. Także dam znać co i jak dopiero jak odbiorę samochód, a póki co termin mam na 4 marca, więc siedzę z założonymi rękami ?.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się