pawlo_SL 5 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Po wymianie wtrysków i próbie wykonania autokalibracji zastanowił mnie fakt bardzo dużych sygnałów napięciowych sond lambda ? Wszystko widać na załączonych fotografiach. Powiedźcie czy tak ma być? Z tego co wiem to sonda działa w zakresie 0,1V-0,9V ??? Edytowane 19 Lutego 2019 przez pawlo_SL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 W przypadku sond szerokopasmowych napięcie powinno być stałe w okolicach 1,5v na jałowych, tak jest w 1.8t więc w 3.0 pewnie tak samo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roball 4 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Masz podłączone sondy do sterownika gazu czy z obd bierze ? Sprawdź jakie masz korekty, to jest ważne. Wydaje mi się, że nie masz tam podłączonych sond lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Miałem to samo w swoim ASN. Sondy nie były podłączone, brało po OBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się