lukasz51237 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) Witam, wycieraczki w moim Audi pracują cały czas, nie wyłączają się. Czasami od razu po włączeniu zapłonu takie coś sie dzieje, a czasami jak włączę zapłon to jest ok, aż do czasu włączenia spryskiwacza lub pociągnięcia manetki w dół. Czy może to być wina przekaźnika? odkręcałem osłonę pod kierownicą i jak wyjmowałem przekaźnik to przestawały pracować. Po prostu zatrzymywały się. Jest szansa, że po wymianie tego przekaźnika będzie wszystko ok? A4 B6 1.9tdi AVF 2003 Edytowane 20 Lutego 2019 przez lukasz51237
bin85 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 W B6 niema przekaźnika odpowiadającego za wycieraczki tak jak to było w B5, silnikiem steruje moduł centralnej elektryki, według mnie problem leży w silniku ewentualnie manetce
lukasz51237 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 34 minuty temu, bin85 napisał: W B6 niema przekaźnika odpowiadającego za wycieraczki tak jak to było w B5, silnikiem steruje moduł centralnej elektryki, według mnie problem leży w silniku ewentualnie manetce To co zrobić, żeby to działało jak należy?
bin85 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Jak napisałem wyżej do sprawdzenia silnik wycieraczek a konkretnie moduł przy silniku lub manetka. W pierwszej kolejności możesz podłączyć kompa i zobaczyć czy są jakieś błędy Działanie manetki można sprawdzić też na kompie
dekiel 13 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Odłącz przewody z silniczka wycieraczek , postaw pioniowo wycieraczki i zapodaj napięcie na krótko. Jak ruszy to wina manetki i odwrotnie.
baku525 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 Miałem taki problem w moim avancie że wycieraczka pracowała non-stop, wina leżała w zalanej elektronice silniczka wycieraczki. Według mnie jest to spowodowane zatykaniem dyszy spryskiwacza a gdy próbujesz pryskać tylną szybę ciśnienie jest na tyle duże że oring wewnątrz puszcza i zalewa elektronikę. Ja to naprawiłem poprzez wyczyszczenie, uszczelnienie i jeszcze wymieniłem tyrystor na płytce wewnątrz silniczka. Ale najszybciej jest kupić nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się