Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 02233 - Left Headlight Power Output Stage


Amano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z bixenonem skrętnym. Błąd wyskoczył mi nagle, lewa lampa nie świeciła. Wyłączyłem samochód, włączyłem zaczęła świecić, ale niestety błąd już nie zniknął.

Nie działa showroom w vcds, przy kasowaniu błędu lampy pracują góra / dół,  prawo / lewo. Dziwne , chyba silniczki są sprawne ?

Lampy jeszcze nie wyjmowałem psiukałem izopropanolem na główną kostkę zasilania wchodzącą w lampę. Nic to nie dało. Bezpieczniki sprawdzałem wszystkie niby sprawne.

Co jeszcze można sprawdzić ?

Address 55: Xenon Range       Labels: 4F0-910-357.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 357 E    HW: 4F0 907 357 E
  Component and/or Version: AFS 1           H01 0010
           Software Coding: 0000019
            Work Shop Code: WSC 52389 526 45725
           Additional Info: 8E0941329   AFS-Modul links H03 0020   8E0941329   AFS-Modul rechtsH03 0020   
                      VCID: 2854FAFEA4A90D5C
1 Fault Found

02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
            014 - Defective - MIL ON
             Freeze Frame
                    Fault Status: 11101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Time Indication: 0 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Po zakupie autka chciałbym ogarnąć je z błędów jakie posiadało do tej pory. Jeżeli chodzi o oświetlenie pojawiły się na vagu dwa błędy.

Pierwszy to: 00496 - Czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu  008 - Niezrozumiały sygnał - MIL zapalona. Jak sprawdzic, który dokładnie czujnik daje błąd? Poza tym myślę że to od złego zawieszenia z przodu, bo sprężyny były założone wyższe i auto wysoko stoi z porównaniem dk tyłu. 

  Drugi błąd 02233 - Moduł mocy lewego reflektora (J667)  014 - wadliwy - MIL zapalona. Myślałem że to z powodu lewego żarnika, ponieważ zaczyna już mrugać. Ale przełożyłem go stronami, również mryga, ale błąd nadal pali się jako moduł mocy lewego reflektora. 


  Da się te błędy wyłączyć, żeby nie pokazywały się na fisie? I jak uporać się z drugim błędem 02233?  Pozdrawiam.             

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem masz z przednim czujnikiem poziomowania ksenonów który znajduje się na lewym wahaczu. Drugi błąd dotyczy raczej lewej przetwornicy, a nie żarnika.

Błędów na FIS niestety nie usuniesz do póki nie usuniesz problemów z nim związanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lukasz_mk2 napisał:

problem masz z przednim czujnikiem poziomowania ksenonów który znajduje się na lewym wahaczu. Drugi błąd dotyczy raczej lewej przetwornicy, a nie żarnika.

Błędów na FIS niestety nie usuniesz do póki nie usuniesz problemów z nim związanych.

Okej. Ale co to za błąd przetwornicy skoro lewa lampa świeci dobrze? Co oznacza status wadliwy? Mozliwe że ona popsuła żarnik że mryga? Nie chce kupić żarników żeby popsuć od razu nowe.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mryga tylko mruga

Przetwornicę można naprawić.

WWW.HIDSERWIS.PL

Profesjonalny serwis samochodowych modułów świateł xenonowych i oświetlenia LED

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2021 o 10:23, Fido napisał:

Nie mryga tylko mruga

Przetwornicę można naprawić.

WWW.HIDSERWIS.PL

Profesjonalny serwis samochodowych modułów świateł xenonowych i oświetlenia LED

 

Dziękuję :)
PS. Macie może numer przetwornicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2021 o 20:57, Lukasz_mk2 napisał:

problem masz z przednim czujnikiem poziomowania ksenonów który znajduje się na lewym wahaczu. Drugi błąd dotyczy raczej lewej przetwornicy, a nie żarnika.

Błędów na FIS niestety nie usuniesz do póki nie usuniesz problemów z nim związanych.

Panie Łukaszu, mogę być pewien, po tym kodzie błędu, że to lewa przetwornica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, banczy napisał:

Panie Łukaszu, mogę być pewien, po tym kodzie błędu, że to lewa przetwornica?

Wg tego co piszą tu:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02233

To raczej tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wymieniłem lewą przetwornice i błąd zniknął, skręca przy jeździe, usterka usunięta, przetwornica musi być ta sama czyli skretna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...