mietek1286 Opublikowano 26 Lutego 2019 Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) Witam wszystkich. Man a4 b5 1,9 tdi 1z z 95 Roku. To jest uklad napędowy który w komplecie siedzial w audi 80 i chyba 100. Padla MI skrzynia biegów. Mohammed MA oznaczenie cpc I take znelezc graniczy z cudem. Na allegro jest duzo skrzyni o przeróżnych Kodachrome. Money pytanie jest czy inne np od passata b5 110 lub 115 km. Beda pasowaly. Najwiecej jest z kodem duk lub dhf. Prosze o pomoc czy te skrzynie beda pasowaly i czym wogóle one sie róznia. Z góry dziekuje i pozdrawiam. Edytowane 26 Lutego 2019 przez mietek1286
Hezen Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 (edytowane) Podejdzie Ci każda skrzynka od 1.9 VP jak i PD, jedynym warunkiem jest to że musi byc z silnika wzdłużnego, czyli od A4 B5 i passata B5. Te skrzynie różnią się przełożeniami a co za tym idzie, długościami biegów i chyba tylko FHN i GGB od AWX (PD 130KM) mają chyba inne flansze przegubów wewnętrznych (zewnętrzne przeguby ma na pewno większe) ale tego nie jestem pewny. Wkładaj DUK, to skrzynka z AJM (PD 115KM) jest delikatnie dłuższa od skrzyni montowanej w AFN (VP 110KM) - o 7km/h przy tych samych obrotach oraz biegu i 7km/h krótsza od najdłuższych skrzyń pod sprzęgło 228mm czyli FHN i GGB Co do twojej skrzyni to norma że w końcu wyzionęła ducha. CPC padają przez wadę fabryczną (zbyt ciasne pasowanie łożysk) i nawet nie szukaj skrzyni o takim oznaczeniu... chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego? ? Edytowane 5 Marca 2019 przez Hezen
mario323f Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 Podepne się pod temat... Mam b5 quattro 1.9tdi afn... Padła mi skrzynia.. Tzn dziurę wywaliło... Na wklejce mam oznaczenie daj dgw.... Natomiast na skrzyni djj i na dyfrze dak... I nie wiem co kupić? Wydaje mi się że skrzynia jest z benzyny... I czy jak kupie dgw to muszę dyfer też zmieniać? Czy można wogole do tdi montować skrzynie djj?
Hezen Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Marko,co do Q to niestety nie pomogę bo nie jestem w temacie przy tym typie napędu. Nigdy nie miałem i zbytnio się nie interesowałem bo nie miałam takiej potrzeby. Żeby Ci w jakikolwiek sposób pomóc to napisz jakie miałeś obroty na 5 biegu przy prędkości 100km/h. Dla skrzyni diesla powinno być 2000rpm, natomiast skrzynia od benzyniaka jest krótsza i na tym samym biegu i prędkości będą w okolicach 3000rpm Z tego co wiem to dyfra nie można od tak sobie przełozyc na pałę bo musi być na nim odpowiednie przełożenie uwarunkowane jest to oczywiście przez skrzynię biegów a dokładniej jej przełożeń. Jak nie jesteś pewny jaka skrzynia i most podejdą to leć po najmniejszej linii oporu czyli wrzucaj skrzynkę + dyfer o oznaczeniach z wlepki. Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się