TomOskroba Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Witam jak zwykle mam problem z dopasowaniem działu więc piszę tutaj. najwyżej dostanę po uszach. prośba o przeniesienie wg. uznania moderatorów/adminów. Mam pytania dotyczące silnika 1.8T BEX. od niedawna jestem zainteresowany aukcją: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a4-1-8t-bex-bixenon-sline-prywatnie-2004-ID6BHWE5.html#1e02aa9880 auto znalazłem przez forum a4klub całkiem przypadkiem. Facet wykonał szereg ważnych napraw w aucie, a w tym remont silnika ponieważ po kupnie zapaliła się kontrolka oleju, a że był w trasie to zaryzykował jechać dalej więc o skutkach takiej jazdy nie muszę mówić. Mówi szczerze apropo poboru oleju. po remoncie przejechał 50 tyś na PB+LPG dolewa 1L oleju na 10 tyś km. czy to jest normalne po tak dużym remoncie ? auto wygląda na mega zadbane i doinwestowane. jestem w stanie wyłożyć taką kasę na 15 latka tylko nurtuje mnie właśnie myśl odnośnie tego silnika. nie ukrywam, ze auto pojeździ w tym roku trochę po Europie więc nie chciałbym się mocno zawieść. z ostatniego 1.8T AVJ byłem bardzo zadowolony, ale na 10 tyś km dolałem znikomą ilość oleju pomimo że silnik obsmarowany był nagarem a przebieg skręcony lekko o 100 tyś. oglądałem dzisiaj 2.4 V6 w dobrym stanie jednak nie wiem czy ten motor nie jest za bardzo toporny. w trasie na pewno kultura pracy jest nieoceniona ale szukam czegoś miasto/trasa i wydaje mi się że powrót do 1.8T byłby lepszym rozwiązaniem Proszę o jakąś trzeźwą radę.
TomOskroba Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Dzięki za podpowiedzi Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się