Kamil1997 Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Witam proszę o ocenę logów Dynamiczny PB 002+115+118 Dynamiczny LPG 002+115+118 Auto po programie na 220hp/353Nm
bartez90 Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Przeplywka mierzy duzo za malo. A poza tym wstaw reszte logow.
przem8 Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Jakie masz turbo? Przeładowuje i potem niedoladowuje. Sprawdzałeś dv i nieszczelnosci? Daj 2+33 i 3+20.
Kamil1997 Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Turbo K03 oryginalne jeszcze 250tys przelotu. Resztę logów mogę zrobić jutro ? Dv nie sprawdzałem. Które logi jeszcze zrobić ? Dodam jeszcze ze na 3 biegu przy około 3000 obrotów sprzęgło się zaczęło ślizgać przynajmniej tak to wyglądało. Edytowane 16 Marca 2019 przez Kamil1997
bartez90 Opublikowano 16 Marca 2019 Opublikowano 16 Marca 2019 Trudno zeby turbo k03 po takim przelocie 220km wyplulo. Program moze byc zbyt ambitny i dlatego nie trzyma doladowania. Wstaw logi 2+33 oraz 3+20
Kamil1997 Opublikowano 16 Marca 2019 Autor Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Jutro zrobię resztę logów? Robić na pb i lpg? Wstawiam filmik co się dzieje na 3 biegu gaz w podłodze cały czas i taki objaw: https://www.youtube.com/watch?v=Bk_Thb_ISUU&feature=youtu.be Sory za jakość Edytowane 16 Marca 2019 przez Kamil1997
Kamil1997 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Dynamiczny 003+020 lpg Dynamiczny 003+020 pb Dynamiczny 002+033 lpg
przem8 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 W poprzednim swoim poście użyłem trochę skrótu myślowego i chodziło o logi na gazie 2+33 i na pb 2+33 i 3+20. Z tego co widać to przeplywka sporo zaniza i duże stukowe w gr.20.
Kamil1997 Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Opublikowano 17 Marca 2019 Z tego co widzę to spalanie stukowe występuje tylko na pb a na lpg jest ok. Ile powinna pokazywać sprawna przepływka ?
przem8 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Jeśli masz tam mieć niby 220km to na pewno powyżej 170. Na gazie jakby stukało to już by było bardzo źle.
bartez90 Opublikowano 17 Marca 2019 Opublikowano 17 Marca 2019 Podmien przeplywke i ponow logi. Na pb masz duze stuki i takie wartosci zaczynaja byc niebezpieczne. Na lpg gora na ubogo strasznie.
Kamil1997 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 Mam jeszcze takie pytanie jakie powinny być wartości w grupie 093? U mnie jest -8KW a w grupie 90-91 -2KW
Kamil1997 Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 -3 do + 6 ma być na wolnych obrotach? bo u mnie stoi sztywno
przem8 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) Podałem Ci poprawny zakres wartości. Ma być jak najbliżej zera i to jest wartość stała, ktora sie zmienia podczas działania fazatora pod obciążeniem w czasie jazdy. Edytowane 18 Marca 2019 przez przem8
przem8 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) . Edytowane 18 Marca 2019 przez przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się