Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T AMB 220/353Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeplywka mierzy duzo za malo. A poza tym wstaw reszte logow.

Opublikowano

Jakie masz turbo? Przeładowuje i potem niedoladowuje. Sprawdzałeś dv i nieszczelnosci? Daj 2+33 i 3+20.

Opublikowano (edytowane)

Turbo K03 oryginalne jeszcze 250tys przelotu. Resztę logów mogę zrobić jutro ? Dv nie sprawdzałem. Które logi jeszcze zrobić ?

Dodam jeszcze ze na 3 biegu przy około 3000 obrotów sprzęgło się zaczęło ślizgać przynajmniej tak to wyglądało.

Edytowane przez Kamil1997
Opublikowano

Trudno zeby turbo k03 po takim przelocie 220km wyplulo. Program moze byc zbyt ambitny i dlatego nie trzyma doladowania.

Wstaw logi 2+33 oraz 3+20

Opublikowano (edytowane)

Jutro zrobię resztę logów? Robić na pb i lpg?

Wstawiam filmik co się dzieje na 3 biegu gaz w podłodze cały czas i taki objaw: https://www.youtube.com/watch?v=Bk_Thb_ISUU&feature=youtu.be

Sory za jakość

Edytowane przez Kamil1997
Opublikowano

Na gazie tylko 2+33 reszta na pb.

Opublikowano

W poprzednim swoim poście użyłem trochę skrótu myślowego i chodziło o logi na gazie 2+33 i na pb 2+33 i 3+20. Z tego co widać to przeplywka sporo zaniza i duże stukowe w gr.20.

Opublikowano

Z tego co widzę to spalanie stukowe występuje tylko na pb a na lpg jest ok. Ile powinna pokazywać sprawna przepływka ?

Opublikowano

Jeśli masz tam mieć niby 220km to na pewno powyżej 170. Na gazie jakby stukało to już by było bardzo źle.

Opublikowano

Podmien przeplywke i ponow logi. Na pb masz duze stuki i takie wartosci zaczynaja byc niebezpieczne. Na lpg gora na ubogo strasznie.

Opublikowano

Ok dziękuje za odpwiedz ?

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanie jakie powinny być wartości w grupie 093? U mnie jest -8KW a w grupie 90-91  -2KW

Opublikowano

Od -3 do +6 w 93.

Opublikowano

-3 do + 6 ma być na wolnych obrotach? bo u mnie stoi sztywno

Opublikowano (edytowane)

Podałem Ci poprawny zakres wartości. Ma być jak najbliżej zera i to jest wartość stała, ktora sie zmienia podczas działania fazatora pod obciążeniem w czasie jazdy.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...