grzes283 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 340 Nm dla multi nic nie robi. One uciagają spokojnie okolice 400Nm. W serii jest chyba 360Nm.
grzes283 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Ja na skrzynie złego słowa nie powiem. Bardzo dobrze się jeździło. Teraz mam tipa i odczucia zupełnie inne, ale z ludzką paniką odnosnie multi mogę polemizować.
misiek95 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 11 minut temu, grzes283 napisał: 340 Nm dla multi nic nie robi. One uciagają spokojnie okolice 400Nm. W serii jest chyba 360Nm. Multitroników jest dużo, nie generalizujmy. 10 minut temu, grzes283 napisał: z ludzką paniką odnosnie multi mogę polemizować. Mieli byśmy o czym pogadać bo ja akurat nie mam dobrej opinii na temat tej skrzyni Nie róbmy koledze śmietnika w temacie bo fajna fura dobrej nocy
ziolek335 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Panowie jak A6 C6 to tylko V8 bo jak koszty napraw was wkur.... to dzwięk V8-mki wszystko rekompensuje Pozdrawiam
koman Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Powiedz jak wyglada wykonanie tego dyfuzor i czy przylega dobrze . Masz moze jakis link do niego bo sam.sie interesuje takim
a4-freunde Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 ostatnio troszke przymodziłem lampe z tyłu
grzes283 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Bardzo ładnie się prezentuje. Widać nakład pracy i serducho w tej karocy ? Gratuluję!!!:-)
skubiszek Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 jak się dba o 3.0 w tdi to i ASB będzie wdzięcznym motorem, CDYA już jest poprawiony bardzo mocno względem poprzednich wersji BMK i ASB. Miałem ASB i chodził (i chodzi nadal) bardzo dobrze a sprzedawałem z przebiegiem 345 tys, teraz ma ok 360 i rozrządu nie słychać, wtryski jak nowe, klapki kolektora sprawne. W obecnej też hula wszystko jak trzeba więc pisanie, że 3.0 to kiepski motor dla mnie bez sensu. Co do tej a6 wygląda pięknie, szkoda, że ten 2.0 siedzi bo za wyglądem nie idą osiągi.
grzes283 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 8 godzin temu, skubiszek napisał: jak się dba o 3.0 w tdi to i ASB będzie wdzięcznym motorem, CDYA już jest poprawiony bardzo mocno względem poprzednich wersji BMK i ASB. Miałem ASB i chodził (i chodzi nadal) bardzo dobrze a sprzedawałem z przebiegiem 345 tys, teraz ma ok 360 i rozrządu nie słychać, wtryski jak nowe, klapki kolektora sprawne. W obecnej też hula wszystko jak trzeba więc pisanie, że 3.0 to kiepski motor dla mnie bez sensu. Co do tej a6 wygląda pięknie, szkoda, że ten 2.0 siedzi bo za wyglądem nie idą osiągi. Dokładnie. Znajomy jeździ BMK , nalatane powyżej 300k i rozrządu nie słychac, a silnik chodzi równie ładnie co w nowej q7. Oczywiście wtryski, klapki i skrzynia już go sięgnęły ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się