Lichy92 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam. Audi A4 B6 1.8T AVJ 150KM seria. Proszę o analizę logów. Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_FTm9f.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-001_003_Q92RB.html (LPG) Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_7X5Wy.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-003_020_qj1JZ.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-115_118_D8kbJD.html (LPG) http://vaglogi.pl/log-002_033_HTQZt7.html http://vaglogi.pl/log-003_020_PjVxZ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_554mAJ.html Błąd, który po skasowaniu pojawia się ponownie po jakimś czasie: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Gaz strojony, DV wymienione, szczelność dolotu zrobiona. Samochód posiadam nie cały rok. Słucham opinii i z góry dziękuję. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez Lichy92
przem8 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Przede wszystkim gaz do strojenia. Na jałowych ubogo, pod obciążeniem zalany. Błąd może być przez źle wystrojone lpg. Logi na pb nie są jakieś dramatyczne i łapią się jeszcze w normie. Do świec zaglądałeś? Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez przem8
Lichy92 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Tak świece sprawdzone w dobrym stanie. Byłem na przeglądzie gazu i gazownik dał gwarancję, że wszystko jest ok.
bartez90 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 To sobie tą gwarancje ten gazownik może wsadzić tam gdzie światło nie dochodzi.
Lichy92 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Ciężko znaleźć kogoś dobrego do BRC w mojej okolicy. Panowie powiedzcie proszę, czy tylko problem jest w instalacji czy jest jeszcze coś nad czym trzeba by się zastanowić ?
bartez90 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Oj tak, wiem coś o tym bo sam mam brc niestety... Na pb są lekkie stuki, ale nie jest tragicznie. Plus w dolocie gorąco. A poza tym raczej ok. 1
Lichy92 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Założyłem emulator kątowy na drugą sondę i teraz VCDS pokazuje taki błąd: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 Implausible Signal - Intermittent Na 14 jestem umówiony na strojenie gazu w AUTO GAZ ARIES. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez Lichy92
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Wrzuć po tym loga 2+33 na lpg z normalnej jazdy oraz w z butem w podłodze do odcinki. Zobaczymy jak to jest wystrojone ? Wyrzucałeś kata, że wstawiłeś emulator czy chciałeś się pozbyć błędu? Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez przem8
Lichy92 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2019 9 minut temu, przem8 napisał: Wyrzucałeś kata, że wstawiłeś emulator czy chciałeś się pozbyć błędu? Chciałem się pozbyć błędu. CHECK nie świecił, ale drażniło mnie, że powracał na VCDS.
Lichy92 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Logi 2+33 http://vaglogi.pl/log-002_033_HLWv5.html http://vaglogi.pl/log-002_033_ijxirB.html Od założenia tulejki cały czas sypie tym błędem: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 Implausible Signal - Intermittent
przem8 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Teraz jest spoko na gazie. Może cos uszkodziłes z wiązką od sondy albo teraz zdemontuj emulator i sprawdz co się będzie działo.
bartez90 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Na gazie bardzo dobrze, widac ze regulacja odniosla efekt:-) Co do sondy j/w. Ewentualnie wywalic kata jesli w kiepskim stanie, wstawic dp i programowo wylaczyc sonde:-)
Lichy92 Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Drodzy koledzy jeszcze takie pytanko. Czy to nie jest dziwne, że z tych błędów nie wywala CHECK-a na desce ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się