Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Audi A4 B6 1.8T AVJ 150KM seria.

Proszę o analizę logów.

Statyczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_FTm9f.html (LPG)

http://vaglogi.pl/log-001_003_Q92RB.html (LPG)

Dynamiczne:

http://vaglogi.pl/log-002_033_7X5Wy.html (LPG)

http://vaglogi.pl/log-003_020_qj1JZ.html (LPG)

http://vaglogi.pl/log-115_118_D8kbJD.html (LPG)

http://vaglogi.pl/log-002_033_HTQZt7.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_PjVxZ.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_554mAJ.html

Błąd, który po skasowaniu pojawia się ponownie po jakimś czasie:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Gaz strojony, DV wymienione, szczelność dolotu zrobiona.

Samochód posiadam nie cały rok.

Słucham opinii i z góry dziękuję.

 

Edytowane przez Lichy92
Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim gaz do strojenia. Na jałowych ubogo, pod obciążeniem zalany. Błąd może być przez źle wystrojone lpg.

Logi na pb nie są jakieś dramatyczne i łapią się jeszcze w normie. Do świec zaglądałeś?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tak świece sprawdzone w dobrym stanie. Byłem na przeglądzie gazu i gazownik dał gwarancję, że wszystko jest ok.

 

Opublikowano

To sobie tą gwarancje ten gazownik może wsadzić tam gdzie światło nie dochodzi.

Opublikowano

Ciężko znaleźć kogoś dobrego do BRC w mojej okolicy. Panowie powiedzcie proszę, czy tylko problem jest w instalacji czy jest jeszcze coś nad czym trzeba by się zastanowić ?

Opublikowano

Oj tak, wiem coś o tym bo sam mam brc niestety...

Na pb są lekkie stuki, ale nie jest tragicznie. Plus w dolocie gorąco. A poza tym raczej ok.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Założyłem emulator kątowy na drugą sondę i teraz VCDS pokazuje taki błąd:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 Implausible Signal - Intermittent

Na 14 jestem umówiony na strojenie gazu w AUTO GAZ ARIES.

Edytowane przez Lichy92
Opublikowano (edytowane)

Wrzuć po tym loga 2+33 na lpg z normalnej jazdy oraz w z butem w podłodze do odcinki. Zobaczymy jak to jest wystrojone ? Wyrzucałeś kata, że wstawiłeś emulator czy chciałeś się pozbyć błędu?

Edytowane przez przem8
Opublikowano
9 minut temu, przem8 napisał:

Wyrzucałeś kata, że wstawiłeś emulator czy chciałeś się pozbyć błędu?

Chciałem się pozbyć błędu. CHECK nie świecił, ale drażniło mnie, że powracał na VCDS.

Opublikowano

Logi 2+33

http://vaglogi.pl/log-002_033_HLWv5.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_ijxirB.html

Od założenia tulejki cały czas sypie tym błędem:

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 Implausible Signal - Intermittent

Opublikowano

Teraz jest spoko na gazie. Może cos uszkodziłes z wiązką od sondy albo teraz zdemontuj emulator i sprawdz co się będzie działo.

Opublikowano

Na gazie bardzo dobrze, widac ze regulacja odniosla efekt:-)

Co do sondy j/w. Ewentualnie wywalic kata jesli w kiepskim stanie, wstawic dp i programowo wylaczyc sonde:-)

Opublikowano

Drodzy koledzy jeszcze takie pytanko. Czy to nie jest dziwne, że z tych błędów nie wywala CHECK-a na desce ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...