jordan233 Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 witam Mam problem z hamulcami,a dokładnie z tyłem od strony kierowcy,podniosłem tylnie koło podnośnikiem i obracałem kołem i słychać jak klocek szoruje o tarcze,wydaje mi się że tłoczek już trzyma na dobre ,co muszę dokładnie wymienić? cały zacisk?czy tylko tłoczek?Proszę o poradę
iwadrian Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Najpierw proponowałym abyś sprawdził przeczyścił i rozruszał tłoczek prowadnice i dżwigienkę ręcznego.
kepasa Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 pewnie klocek już też do wymiany... całego zacisku nie ma sensu wymieniać, kup zestaw naprawczy wyczyść i wymień...
przemek121287 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 no dokladnie mialem tak samo wyczyscilem wszystko i teraz smiga az milo
Sweet Lies Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Czyszczenie zacisku masz dokładnie opisane na forum, wraz ze zdjęciami. Miałem wątpliwą przyjemność czyścić zacisk już 2 razy . Warto pamiętać że tylne tłoczki się dokręca i dociska jeżeli już po wyczyszczeniu będziesz chciał je umieścić z powrotem na tarczy, jeżeli się zastały to może kosztować trochę wysiłku: sam musiałem wkręcać go na imadle. Zaznaczę że moje problemy z ręcznym zaczeły się po trochu na własne życzenie: zaciąganie pod samą pachę i zostawianie na ręcznym na mrozie P.S zajmij się tym w miare szybko, za pierwszym razem to ignorowałem i pewnego wieczora klocek starł się na tyle że po prostu wbił się pomiędzy tarczę a docisk już jako cienka blaszka i zablokował całkowicie koło. Całe szczęście że stało się to na parkingu pod sklepem a nie gdzieś w trasie bo skończyło by się pewnie na kaskaderskim popisie.
akiwan Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Popieram Sweet Lies, o układ hamulcowy trzeba dbać, brat miał to samo w Golfie IV, blacha klocka zablokowała koło na amen!!, na szczęście tylko nie dojechał do pracy, aż strach pomyśleć co by było jak by się to stało przy większej prędkości Pozdro
Rudi Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 A może to nie tłoczek, tylko tuleje na których zacisk "pływa" treochę podrdzewiały i trzebaby je wyczyścić i przesmarować ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się