Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t stage 1


lukaz10

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem dupo-wóz  do roboty.

 

1.8T  FWD bez fajerwerków.

Po 3 miesiącach stwierdziłem, że trochę słabo jedzie i do roboty nie mogę nigdy zdążyć. ?

 

Auto dostało więc

Spreżyny z s-ki

intercooler +tip

K03S-Hybryda

Sprzęgło AWX

wtryski 440c

DP

Tarcze wentylowane +klocki zimmermann

+ podtlenek LPG

Felga Audi 18"

 

Teraz w miarę normalnie można wyprzedzać. Film  na LPG

 

Ot cała historia :)

 

received_1140747322738616(1).jpeg

received_1140747422738606(1).jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie się zbiera, ale ciągnij chociaż do tych 6000 nie 5600 :D

Masz jakiś wykres?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Generalnie wg. wykresu nie opłaca się, na niskich biegach ciągnąć powyżej 5500 obr ponieważ moment mocno spada, a moc jest płaska, wtedy masz brak przyspieszania.

Dopiero przy wyższych prędkościach ciągnę wyżej, ponieważ tam potrzebujesz moc nie moment :) (opory powietrza )

Wykres wrzucę. później. Sam wyczytasz z niego, w jakim zakresie obr.  jak najlepiej zmieniać biegi.  Każde auto jest indywidualne.

Generalnie przy tym filmiku nie skupiałem się aż tak bardzo na obrotomierzu. :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasne, na podstawie wykresu oczywiście, tak samo jak diesla nie ma sensu przeciągać dalej niż ~4200 zazwyczaj, a już na pewno nie do 5000. Ale jakoś tak wiesz... dali białe pole do 6200 to korci ;)

Świetnie byłoby to porównać jak by ktoś miał racelogic i sprawdzić czy to co pokazuje wykres przekłada się na rzeczywistość - w sensie czy przyśpieszenie jest lepsze w zgodzie z wykresem.

Ps: Na forum od jakiegoś czasu trwa kłótnia o to czy sprzęgło z AWX wchodzi plug and play czy trzeba toczyć tuleję z wielowpustem od wklęsłej strony tarczy sprzęgła jak zostawia się oryginalną dwumasę, jak było u Ciebie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było dać tulejkę i wymienić rozrusznik od diesel  bo się nie mieściło.  Czy można było zrobić inaczej ( nie wiem). Tak sugerował mechanik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego polecają chyba wymienić sprzęgło razem z dwumasą i nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...