Jump to content

lukaz10

Pasjonat
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About lukaz10

Informacje

  • First name
    luk
  • Location
    gn

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

175 profile views
  1. tak 440 zielone, rok auto jeździło bez problemu.
  2. Witam, Auto PB/LPG Mam problem z opóźnioną rekcją na gaz na zimnym silniku. Kiedy się rozgrzeje, reakcja na gazu jest prawidłowa. Problem tylko na PB Dzieje się tak w niskim zakresie obrotów 1000-2500obr/min kiedy turbina zaczyna już konkretnie ładować, wszystko ładnie ciągnie do odcinki. Kiedy nagrzeje się , wtedy na PB również wszystko ładnie pracuje od niskich obrotów do odcinki. W momencie przełączenia auta na LPG, rekcja gazu jest prawidłowa , mimo ze auto jest jeszcze niedogrzane. Auto nic nie szarpie, nie faluje na wolnych obrotach, nie strzela itp. Wymieniłem już N75, + wężyki, sprawdzałem szczelność podciśnień. Temp cieczy chłodzącej w VAG na zimnym silniku podobna jak na zewnątrz. Nie wiem gdzie szukać. korekta krótka wywala mi w tym momencie na +10% , jak gdyby brakowało paliwa. (Korekta długa na czas testu była skasowana.) Natomiast jeśli nie było by odpowiedniego ciśnienia czy wydajności paliwa , to wydaje mi się, ze auto by nie jechało prawidłowo do samej odcinki. Auto jest generalnie po modach na 250KM , jednak to nie jest wina programu, ponieważ wcześniej było prawidłowo. jakieś pomysły co sprawdzić ?
  3. Zmiany to DP wtryski 440 FMIC kolektor wydechowy HI-flow pompa seria. ( silnik BEX wiec podobno 4 barowa ) Jest ktos kumaty w wielkopolsce, kto w razie czego moze mi to ogarnąć mechanicznie jesli cos bedzie do wymiany + program ?
  4. Witam. Auto po chip. Może ktos znać przyczyne niedoładowania ? Poniżej logi. Wczesniej wymieniłem n75 , DV , wezyki podcisnienie ( sprawdzenie dolotu) wcześniej mass flow zawsze mialem na poziomie 195g/s
  5. wg firmy robiacej turbo jest : strona zimna od rs6 strona goraca od rs4. tyle wiem z dokumentu jaki dostałem. sama turbina jaka poszla na modyfikacje to k03s Tak sie zastanawiam, jeśli w rs4 jest k04-025 to wirnik jest -40.50 /45 mm Turbine Wheel Teoretycznie w k03s tez mam wirnik 40/45mm . Możliwe ze została wymieniona tylko strona zimna ? Nie wiem, czy nie zaczynam rozumieć twojego toku myślenia, czyli na wysokich obrotach spaliny nie nadążają przepływać przez wirnik turbiny i wydech się "zatyka" ? w tym przypadku aby spaliny nie cofało tuner zdławił doładowanie na wysokich obr. zeby nie bylo stukowego ?
  6. Logi robione na 3 biegu. używałem polskiego vag-com. Nie wiem może wolno logował, może gdzieś trzeba przestawić częstotliwość logowania. Jeśli nic nie da sie wyczytać z tych logów, to zrobie na 4 biegu. Co zauważyłem, to miedzy 5-6 tyś obr jak by było zadane mniejsze doładowanie? oraz w logu 115 miedzy 5-6 tyś Load - maleje.
  7. robiłem na 3 biegu. mam skrzynie 6. i troche szybko zamykam obrotomierz. moge zrobic na 4
  8. logi http://vaglog.pl/log-115_118_q1RA50.html http://vaglog.pl/log-003_020_H6dIHs4.html http://vaglog.pl/log-002_033_fLDbM.html
  9. Po świetach. czekam na kabelek. jakie dokladnie zrobic? 115 118 02 020 033 ?
  10. Witam. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego na wysokich obrotach mocno przytyka przyrost mocy ? setup : K03s - hybryda na wirnikach od RS4/ RS6 Fmic wtryski 440. DP. Wydech seryjny. Podczas strojenia, tuner powiedział mi ze na wysokich obrotach jak by przytykał kolektor wydechowy. Czy wymiana kolektora wydechowego na HI- flow - żeliwo pomoże? Widziałem wykresy bez problemu łamiące 250KM na hybrydach k03s. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Wieksza przepustnica ?, kolektor? wydech? DV ?
  11. Na chwile obecną mam tylko PB, LPG jeszcze nie strojone z powodu tego problemu. To jest świeży setup. wczesniej mialem tylko program na 220KM, traz doszedl IC , wtryski, hybryda. czy moze to być problem w chipie? Bede wracal do tunera zeby to diagnozował, ale chcialem juz cos wiedziec.
  12. jak błędy kasuje, to mi wyskakują od nowa. Mam pytanie w grupie 115. Absolute Pres. powinny byc takie same?
  13. Witam, Prosze o ocene logów. Auto po modach. (250KM). Auto po prostu jedzie jak seria. co może być przyczyną.? Nie słyszę żadnego syczenia przy dodawaniu gazu. Niby nigdzie nie widzę nieszczelności. http://vaglog.pl/log-002_020_115_ei9f5.html + bledy
  14. Marcin, powiedz mi czy mocno miałeś zabrudzony ten filtr po tych 2 latach ?
  15. Jestem na urlopie. Postaram sie cos wyciagnać z labu po nowym roku. Co do składu mieszanki w samochodzie ( nie mam zielonego pojęcia wiec sie nie wypowiadam. Co do zabrudzenia. my mamy warunki laboratoryjne ( symulujące ulice) ale to nie to samo. Przepuszczalność spadała około 3-5% czyli bardzo mało. Są 3 główne parametry: chłonność , przepuszczalność , skuteczność. Nie chce pisać z pamieci, bo kolega marcin4x4 zarzuci mi ze jednak na magazynie pracuje:D Co do wkładek nasączonych olejem. Kto mi pokaże, udowodni i zapewni, kiedy filtr jest odpowiedno i równomiernie nasączony olejem? ile oleju trzeba użyć? jak rozprowadzić go równomiernie po filtrze Kowalski spryska raz czy dwa i stwierdzi ze "chyba wystarczy" ? )) śmiech.... to pytanie zadaje do kolegi marcin4x4 skoro chce abym ja był taki precyzyjny i pokazywał wyniki labu
×
×
  • Create New...