lukaz10 0 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Witam. Auto po chip. Może ktos znać przyczyne niedoładowania ? Poniżej logi. Wczesniej wymieniłem n75 , DV , wezyki podcisnienie ( sprawdzenie dolotu) wcześniej mass flow zawsze mialem na poziomie 195g/s Edytowane 9 Listopada 2017 przez lukaz10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) może być też że turbo sie kończy i masz coś z paliwem nieszczelnośc lub pompa pada, zapłon na górze zdjąc troche jak nie będzie cofac to będzie bardziej jadowity, ja na serii k03s miałem cos ok 190 gram 223km 333nm Edytowane 9 Listopada 2017 przez tomekp94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Jest bardzo ubogo w średnim zakresie obrotów, jak z ciśnieniem paliwa? Jakie zmiany prócz tej hybrydy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Po czym stwierdzasz, że jest bardzo ubogo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 3 godziny temu, szogun0 napisał: Po czym stwierdzasz, że jest bardzo ubogo? Grupa 33 i korekty prawie do +16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Sonda szerokopasmowa. A co za tym idzie, korekty wprowadza cały czas, dążąc do tego, co sobie tuner wymyślił. A jak spojrzysz na napięcie, to wychodzi, że mocno, bardzo mocno podlane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Afr 12,2 schodzący w okolice 12-11.8 to jest bardzo podlane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 na jakim afr w 1.8 t jest największa moc ? Mam u siebie lambda 0.80 przy pełnym obciążeniu do odcinki a myślałem żeby na 0.75 ustawić na górze, boosta mam 1.3 bar do 5500 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 16 godzin temu, Łukasz13 napisał: Afr 12,2 schodzący w okolice 12-11.8 to jest bardzo podlane? 11,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 W którym miejscu to 11,4? bo patrze i patrze i nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaz10 0 Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 9.11.2017 o 21:45, przem8 napisał: Jest bardzo ubogo w średnim zakresie obrotów, jak z ciśnieniem paliwa? Jakie zmiany prócz tej hybrydy? Zmiany to DP wtryski 440 FMIC kolektor wydechowy HI-flow pompa seria. ( silnik BEX wiec podobno 4 barowa ) Jest ktos kumaty w wielkopolsce, kto w razie czego moze mi to ogarnąć mechanicznie jesli cos bedzie do wymiany + program ? Edytowane 16 Listopada 2017 przez lukaz10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się