Giorgi98 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Witam. Przy każdym odpaleniu, gaszeniu silnika oraz przy przyspieszaniu z bardzo niskich obrotów ewidentnie są wyczuwalne drgania budy. Nie występują oznaki zużytego sprzęgła, tylko po prostu czuć to wszystko siedząc w srodku. Czy mogę po tym stwierdzić, że poprzedni właściciel pozbawił mojego 1.8 T dwumasy? Pytam o to, ponieważ poprzedni właściciel zrobił też chipa, ale porównując z innym 1.8 t po chipie u mnie moment jest dużo bardziej agresywnie poprowadzony (przy wciśnięciu gazu w opór auto pali laka na 2 biegu, na suchym asfalcie z nowymi oponami), co w drugim aucie o tej samej mocy nie jest możliwe. Wiadomo, że taki program nie jest dobry dla dwumasy i gdyby jednak tam była to raczej będę musiał jechać na korektę. Czy mogę założyć, że mam jednomasę, czy raczej nie jest to pewne? Ewentualnie jak mogę sprawdzić w miarę prosty sposób jakie mam sprzęgło ?
MemberA4 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 W dniu 21.04.2019 o 09:27, Giorgi98 napisał: Ewentualnie jak mogę sprawdzić w miarę prosty sposób jakie mam sprzęgło ? Sprawdź w którymś otworze skrzyni biegów przez który widać wieniec koła oraz docisk sprzęgła czy te dwa elementy można względem siebie obrócić. Ja np blokuję docisk tylko tak aby nic w nim nie uszkodzić i śrubokrętem obracam wieniec ewentualnie wrzucam bieg i lekko próbuje auto popchnąć wtedy widać że silnik próbuje się obrócić a sprzęgło (docisk) stoi czyli dwumas jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się