gregoryps4 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 24 April 2019, 20:26:25:0 Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11701 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 2721789FD6F5 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A038698 AUZ6Z0A0022376 1 Fault Found: 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-00 - witam.filtry wymienione. czujnik temperatury cieczy G62 i świece,ciśnienie paliwa 3,5 bar Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez gregoryps4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ockham 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Przepływomierz do sprawdzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Nie ma co wróżyć. Logi dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118. Jest lpg? Jak tak to jeszcze na gazie 2+33. Ciśnienie paliwa mierzone na postoju czy pod obciążeniem? d*py nie urywa, bo powinno być 4 bary ale logi dużo więcej powiedzą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryps4 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 1 minutę temu, przem8 napisał: Nie ma co wróżyć. Logi dynamiczne 2+33, 3+20 i 115+118. Jest lpg? Jak tak to jeszcze na gazie 2+33. Ciśnienie paliwa mierzone na postoju czy pod obciążeniem? d*py nie urywa, bo powinno być 4 bary ale logi dużo więcej powiedzą. jutro zrobię logi,LPG nie mam,cisnienie na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Teraz, gregoryps4 napisał: jutro zrobię logi,LPG nie mam,cisnienie na postoju. Ok, instrukcje masz w dziale diagnostyka dla 1.8t jakby co 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryps4 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 co do przepławki , to mechanior wstawił mi od jakiegoś tdi bo to było według niego przyczyna,wcześniej była org bosch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryps4 0 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Witam ponownie,dziś pożyczyłem skaner diagnostyczny.sprawdzałem korekty krótkie wskazywały -5 +5 a zaś długie -23 na biegu jałowym,po kasowaniu błędu,jutro nagram filmik jak się uda zamieścić,i zrobię logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Niech ten mechanik w dupe sobie wsadzi tą przepływkę z tdi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryps4 0 Opublikowano 9 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 witam sory ze tak późno,wszystkiemu była winna przeplywka , dziękuje wszystkim za pomoc. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się