Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca auta


Marcin_G

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu buja budą na biegu jałowym, po do daniu gazu bardziej trzęsie i nie chodzi równo. Ostatnio rano odpaliłem i po przejechaniu ok 5KM zgasł i nie chciał odpalić dopiero po jakiś pół godziny zaczął normalnie odpalać. Czy przyczyną mogą być wtryski? po zeskanowaniu VCDS jedyny błąd to:

03041 - Zarządzanie energią aktywne 
            000 - - - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100000
                    Priorytet błędu: 7
                    Częstość błędu: 5
                    Wew.licznik błędów: 126
                    Przebieg: 230441 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2019.04.18
                    Czas: 11:42:06

             Ramka zamrożona:
                    Bity binarnie:    00111
                    Napięcie: 11.40 V
                    Zliczanie: 6

Ale to chyba słaby akumulator bo jest już bardzo słaby no i kręcone było kilka razy bez odpalenia i wyświetlił się słaby akumulator.

poniżej wartości wtrysków? Proszę o informację co może być przyczyną ew. co mogę sprawdzić jeszcze przez VCDS:

20190501_112820.jpgA poniżej stan akumulatora:

20190501_113326.jpg

I teraz Pytanie czy wtryski są do wymiany/regeneracji? Co lepiej zrobić?

Czy akumulator również już jest do autu?

I czy te dwie rzeczy mogą być przyczyną czy jescze coś zupełnie innego?

W razie czego jest ktoś zaufany na forum kto regeneruje wtryski? Kogo polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powyższy bląd jest przez słaby akumulator. Sprawdź miernikiem ladowanie akumulatora przez alternator. Bolec plusowy jest na podszybiu a minusowy w komorze silnika po prawej stronie i to samo sprawdź na akumulatorze. Naladuj go prostownikiem. Wtryski daja dobre dawki paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kkt napisał:

Witam. Powyższy bląd jest przez słaby akumulator. Sprawdź miernikiem ladowanie akumulatora przez alternator. Bolec plusowy jest na podszybiu a minusowy w komorze silnika po prawej stronie i to samo sprawdź na akumulatorze. Naladuj go prostownikiem. Wtryski daja dobre dawki paliwa.

A to, że dwa są na - a dwa na + to też jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Marcin_G napisał:

A to, że dwa są na - a dwa na + to też jest ok?

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...