Chmielu16 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Witam ! Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 2 cylidrze. Po obejrzeniu świec na 2 cylindrze świeca jest osmolna i mokra. Samochód bierze olej i płyn chlodniczy a w dodatku strasznie dymi na biało. Po sprawdzeniu ciśnienia na wszystkich garach pokazuje 12.5 a na 2 tylko 9. Dodam tylko że ostatnio był problem z termostatem i regenerowane turbo. Czy to może być uszczelka pod głowicą pomimo że nie ma oleju w płynie chłodniczym czy jest szansa że problem leży gdzie indziej?
przem8 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 I tak głowica do zwalenia więc wyjdzie w praniu co go dokładnie boli.
PuszkinPL Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Pewnie wypalone gniazda zaworowe jak u mnie, niskie ciśnienie sprężania (12 - 11 - 12 - 8), próba olejowa bez zmian i tak samo świeczki, cewki nic nie pomagało, no ale mi olej brała bo turbo trup a płyn wyciekał. Ogólnie było słychać z tłumika hmm, no jakbyś przepuszczał przez ciasną szczelinę dużo powietrza <- to oczywiście przez nieszczelne zawory. 1.8T ANB w B5 po 400kkm jazdy odrazu na gazie bez rozgrzewania. Za 7 prowadnic i 7 gniazd wyszło 750zł, w sumie jakieś 2.5K-3K PLN za wszelkie uszczelniacze, rozrząd i inne pierdolety bo jak robić to raz. Edytowane 5 Maja 2019 przez PuszkinPL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się