Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów a4 b6 1,8t bex quattro


tomas92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,posiadam audi a4 b6 1,8t bex quattro +LPG. Logi robione na benzynie 95. Zrobiłem logi dynamiczne, chciałbym żebyście rzucili okiem jak to wygląda, czy wszystko jest dobrze, czy może coś nie tak, nie domaga itd :) dzięki z góry

http://vaglogi.pl/log-002_033_Sp2LW6M.html http://vaglogi.pl/log-115_118_511yx6J.html http://vaglogi.pl/log-003_020_cxXPX.html

Edytowane przez tomas92
Źle sformułowany temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do świec i lepiej tankuj 98, bo spore stukowe... Na gazie 2+33 też możesz zrobić.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. Nie wiem czy da radę zrobić logi na LPG jak mam komputer gazowy pod obd ? 

Mam jeszcze taki problem z pierwszym rozruchem auta po nocy ciężko pali i trzęsie buda przez kilkadziesiąt sekund jakby nie na wszystkie gary palił A później stabilizuje się..  

Edytowane przez tomas92
Źle sformułowany temat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, tomas92 napisał:

Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. 

To zle swiece masz zalozone. Do 1.8t ngk pfr6q, zadne inne. Z tego moze byc stukowe i problemy z rozruchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po wymianie świec jakiś czas wszystko dobrze bylo. Dopiero przed ta zima co była zaczął źle palić jak chłodniejsze zrobilo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że masz złe świece i jeździsz na złym paliwie. Stąd spalanie stukowe.

Jakies bledy sie pojawiaja?

Edytowane przez bartez90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównie to ja na LPG jezdze, a benzyna tylko do opalania, ale czasami przepalam na benzynę. Nie, nie ma bledow 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręć gaz na noc, wypal co w przewodach i odpal rano. Ten silnik toleruje tylko wspomniane ngk pfr6q lub zimniejsze pfr7q w mocniejszych, porobionych 1.8t, ewentualnie jakieś mega drogie bosch ale nie pamiętam oznaczenia ?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem już tak, zakrecalem wypalslemm, nic nie dało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy rozruchu. Czujnik g62 nie pokazuje głupot?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymienialem rok temu. Bo wskazówka na blacie wariowala. Jak mogę go sprawdzić? A to ciśnienie sprawdzić po nocy przy pierwszym rozruchu?

Edytowane przez tomas92
Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nocy sprawdź w blokach pomiarowych w gr.1 masz odczyt z g62, powinien pokazywać mniej więcej tyle co temp. otoczenia. Pomiary najlepiej w warunkach kiedy występują objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić.

Dodam jeszcze że temp na rozgrzanym silniku , wskazówka na blacie  90°C a na vagu  ~84°C20190512_083918.jpg

20190512_083908.jpg

Edytowane przez tomas92
Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomas92 napisał:

Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić.

Jaka była temp. zewnętrzna przy odczytach?  W gr.4 masz temp. płynu i temp. zasysanego powietrza więc podejrzewam, że było więcej jak +3 stopnie na dworze? ? Jeśli tak to czujnik do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na desce temp była ok 16 stopni. I coś na pewno powyżej 10 stopni było na dworze rzeczywiscie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i porownalem temperaturę z kolegi audi 1,8 bfb przy nagrzanym silniku do 90stopni i u mnie było ~84 stopni A u kolegi ~96stopni. To znaczy że czujnik do wymiany czy może to być wina termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką temp. w tym czasie pokazuje czujnik g2 w instruments? Jeśli wskazania g62 i g2 się pokrywają (są prawie jednakowe) to problem jest z termostatem. Ale jak pisałem wcześniej masz złe wskazania od czujnika g62 po długim postoju, bo są o wiele niższe niż temp. zewnętrzna. Porównaj sobie te wszystkie odczyty i przejedź się z podpiętym vagiem i obserwuj jak rośnie temp. na czujniku g62.

G62/g2 to jeden czujnik zespolony jak coś :D

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem czujniki i tak: przy nagrzewania jadąc temp g62 w bloku 001 wynosiła 70stopni A temp g2 blok 003 instrumenty 79 stopni. Po nagrzaniu auta g62 wynosił 82 stopnie A g2 94stopnie.  

Czyli mam rozumieć że czujnik do wymiany?

Sprawdzałem dzisiaj jeszcze kompresje i wyszła tak jak na zdjęciu dołączonym. Jak te wyniki wyglądają?

20190513_132529.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja bez szału ale chociaż równa. 

Wychodzi, że czujnik do wymiany. Kup ori to nie będziesz miał problemów. Omijaj toprany i inne badziewia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...