tomas92 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) Witam,posiadam audi a4 b6 1,8t bex quattro +LPG. Logi robione na benzynie 95. Zrobiłem logi dynamiczne, chciałbym żebyście rzucili okiem jak to wygląda, czy wszystko jest dobrze, czy może coś nie tak, nie domaga itd dzięki z góry http://vaglogi.pl/log-002_033_Sp2LW6M.html http://vaglogi.pl/log-115_118_511yx6J.html http://vaglogi.pl/log-003_020_cxXPX.html Edytowane 10 Maja 2019 przez tomas92 Źle sformułowany temat
przem8 Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 (edytowane) Zajrzyj do świec i lepiej tankuj 98, bo spore stukowe... Na gazie 2+33 też możesz zrobić. Edytowane 10 Maja 2019 przez przem8
tomas92 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. Nie wiem czy da radę zrobić logi na LPG jak mam komputer gazowy pod obd ? Mam jeszcze taki problem z pierwszym rozruchem auta po nocy ciężko pali i trzęsie buda przez kilkadziesiąt sekund jakby nie na wszystkie gary palił A później stabilizuje się.. Edytowane 11 Maja 2019 przez tomas92 Źle sformułowany temat
bartez90 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 13 minut temu, tomas92 napisał: Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. To zle swiece masz zalozone. Do 1.8t ngk pfr6q, zadne inne. Z tego moze byc stukowe i problemy z rozruchem.
tomas92 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Ale po wymianie świec jakiś czas wszystko dobrze bylo. Dopiero przed ta zima co była zaczął źle palić jak chłodniejsze zrobilo.
bartez90 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Co nie zmienia faktu, że masz złe świece i jeździsz na złym paliwie. Stąd spalanie stukowe. Jakies bledy sie pojawiaja? Edytowane 11 Maja 2019 przez bartez90
tomas92 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Głównie to ja na LPG jezdze, a benzyna tylko do opalania, ale czasami przepalam na benzynę. Nie, nie ma bledow
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Zakręć gaz na noc, wypal co w przewodach i odpal rano. Ten silnik toleruje tylko wspomniane ngk pfr6q lub zimniejsze pfr7q w mocniejszych, porobionych 1.8t, ewentualnie jakieś mega drogie bosch ale nie pamiętam oznaczenia ? Edytowane 11 Maja 2019 przez przem8
tomas92 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Robiłem już tak, zakrecalem wypalslemm, nic nie dało
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy rozruchu. Czujnik g62 nie pokazuje głupot? Edytowane 11 Maja 2019 przez przem8
tomas92 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Czujnik wymienialem rok temu. Bo wskazówka na blacie wariowala. Jak mogę go sprawdzić? A to ciśnienie sprawdzić po nocy przy pierwszym rozruchu? Edytowane 11 Maja 2019 przez tomas92 Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
przem8 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Po nocy sprawdź w blokach pomiarowych w gr.1 masz odczyt z g62, powinien pokazywać mniej więcej tyle co temp. otoczenia. Pomiary najlepiej w warunkach kiedy występują objawy.
tomas92 Opublikowano 12 Maja 2019 Autor Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić. Dodam jeszcze że temp na rozgrzanym silniku , wskazówka na blacie 90°C a na vagu ~84°C Edytowane 12 Maja 2019 przez tomas92 Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
przem8 Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 2 godziny temu, tomas92 napisał: Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić. Jaka była temp. zewnętrzna przy odczytach? W gr.4 masz temp. płynu i temp. zasysanego powietrza więc podejrzewam, że było więcej jak +3 stopnie na dworze? ? Jeśli tak to czujnik do wymiany.
tomas92 Opublikowano 12 Maja 2019 Autor Opublikowano 12 Maja 2019 Na desce temp była ok 16 stopni. I coś na pewno powyżej 10 stopni było na dworze rzeczywiscie
tomas92 Opublikowano 12 Maja 2019 Autor Opublikowano 12 Maja 2019 Sprawdziłem i porownalem temperaturę z kolegi audi 1,8 bfb przy nagrzanym silniku do 90stopni i u mnie było ~84 stopni A u kolegi ~96stopni. To znaczy że czujnik do wymiany czy może to być wina termostatu?
przem8 Opublikowano 12 Maja 2019 Opublikowano 12 Maja 2019 (edytowane) A jaką temp. w tym czasie pokazuje czujnik g2 w instruments? Jeśli wskazania g62 i g2 się pokrywają (są prawie jednakowe) to problem jest z termostatem. Ale jak pisałem wcześniej masz złe wskazania od czujnika g62 po długim postoju, bo są o wiele niższe niż temp. zewnętrzna. Porównaj sobie te wszystkie odczyty i przejedź się z podpiętym vagiem i obserwuj jak rośnie temp. na czujniku g62. G62/g2 to jeden czujnik zespolony jak coś Edytowane 12 Maja 2019 przez przem8
tomas92 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Opublikowano 13 Maja 2019 Sprawdziłem czujniki i tak: przy nagrzewania jadąc temp g62 w bloku 001 wynosiła 70stopni A temp g2 blok 003 instrumenty 79 stopni. Po nagrzaniu auta g62 wynosił 82 stopnie A g2 94stopnie. Czyli mam rozumieć że czujnik do wymiany? Sprawdzałem dzisiaj jeszcze kompresje i wyszła tak jak na zdjęciu dołączonym. Jak te wyniki wyglądają?
przem8 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Kompresja bez szału ale chociaż równa. Wychodzi, że czujnik do wymiany. Kup ori to nie będziesz miał problemów. Omijaj toprany i inne badziewia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się