Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów a4 b6 1,8t bex quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,posiadam audi a4 b6 1,8t bex quattro +LPG. Logi robione na benzynie 95. Zrobiłem logi dynamiczne, chciałbym żebyście rzucili okiem jak to wygląda, czy wszystko jest dobrze, czy może coś nie tak, nie domaga itd :) dzięki z góry

http://vaglogi.pl/log-002_033_Sp2LW6M.html http://vaglogi.pl/log-115_118_511yx6J.html http://vaglogi.pl/log-003_020_cxXPX.html

Edytowane przez tomas92
Źle sformułowany temat
Opublikowano (edytowane)

Zajrzyj do świec i lepiej tankuj 98, bo spore stukowe... Na gazie 2+33 też możesz zrobić.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

J/w, do bexa tylko 98 sie nadaje.

Opublikowano (edytowane)

Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. Nie wiem czy da radę zrobić logi na LPG jak mam komputer gazowy pod obd ? 

Mam jeszcze taki problem z pierwszym rozruchem auta po nocy ciężko pali i trzęsie buda przez kilkadziesiąt sekund jakby nie na wszystkie gary palił A później stabilizuje się..  

Edytowane przez tomas92
Źle sformułowany temat
Opublikowano
13 minut temu, tomas92 napisał:

Świece wymienione 11tys temu na denso irydowe. 

To zle swiece masz zalozone. Do 1.8t ngk pfr6q, zadne inne. Z tego moze byc stukowe i problemy z rozruchem.

Opublikowano

Ale po wymianie świec jakiś czas wszystko dobrze bylo. Dopiero przed ta zima co była zaczął źle palić jak chłodniejsze zrobilo. 

Opublikowano (edytowane)

Co nie zmienia faktu, że masz złe świece i jeździsz na złym paliwie. Stąd spalanie stukowe.

Jakies bledy sie pojawiaja?

Edytowane przez bartez90
Opublikowano

Głównie to ja na LPG jezdze, a benzyna tylko do opalania, ale czasami przepalam na benzynę. Nie, nie ma bledow 

Opublikowano (edytowane)

Zakręć gaz na noc, wypal co w przewodach i odpal rano. Ten silnik toleruje tylko wspomniane ngk pfr6q lub zimniejsze pfr7q w mocniejszych, porobionych 1.8t, ewentualnie jakieś mega drogie bosch ale nie pamiętam oznaczenia ?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Robiłem już tak, zakrecalem wypalslemm, nic nie dało 

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie paliwa po zapłonie i przy rozruchu. Czujnik g62 nie pokazuje głupot?

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Czujnik wymienialem rok temu. Bo wskazówka na blacie wariowala. Jak mogę go sprawdzić? A to ciśnienie sprawdzić po nocy przy pierwszym rozruchu?

Edytowane przez tomas92
Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
Opublikowano

Po nocy sprawdź w blokach pomiarowych w gr.1 masz odczyt z g62, powinien pokazywać mniej więcej tyle co temp. otoczenia. Pomiary najlepiej w warunkach kiedy występują objawy.

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić.

Dodam jeszcze że temp na rozgrzanym silniku , wskazówka na blacie  90°C a na vagu  ~84°C20190512_083918.jpg

20190512_083908.jpg

Edytowane przez tomas92
Zapomniałem dodać jeszcze jedna rzecz
Opublikowano
2 godziny temu, tomas92 napisał:

Zrobiłem screena z grupy 1 i 4. A ciśnienie paliwa jutro może uda mi się sprawdzić.

Jaka była temp. zewnętrzna przy odczytach?  W gr.4 masz temp. płynu i temp. zasysanego powietrza więc podejrzewam, że było więcej jak +3 stopnie na dworze? ? Jeśli tak to czujnik do wymiany.

Opublikowano

Na desce temp była ok 16 stopni. I coś na pewno powyżej 10 stopni było na dworze rzeczywiscie

Opublikowano

Sprawdziłem i porownalem temperaturę z kolegi audi 1,8 bfb przy nagrzanym silniku do 90stopni i u mnie było ~84 stopni A u kolegi ~96stopni. To znaczy że czujnik do wymiany czy może to być wina termostatu?

Opublikowano (edytowane)

A jaką temp. w tym czasie pokazuje czujnik g2 w instruments? Jeśli wskazania g62 i g2 się pokrywają (są prawie jednakowe) to problem jest z termostatem. Ale jak pisałem wcześniej masz złe wskazania od czujnika g62 po długim postoju, bo są o wiele niższe niż temp. zewnętrzna. Porównaj sobie te wszystkie odczyty i przejedź się z podpiętym vagiem i obserwuj jak rośnie temp. na czujniku g62.

G62/g2 to jeden czujnik zespolony jak coś :D

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Sprawdziłem czujniki i tak: przy nagrzewania jadąc temp g62 w bloku 001 wynosiła 70stopni A temp g2 blok 003 instrumenty 79 stopni. Po nagrzaniu auta g62 wynosił 82 stopnie A g2 94stopnie.  

Czyli mam rozumieć że czujnik do wymiany?

Sprawdzałem dzisiaj jeszcze kompresje i wyszła tak jak na zdjęciu dołączonym. Jak te wyniki wyglądają?

20190513_132529.jpg

Opublikowano

Kompresja bez szału ale chociaż równa. 

Wychodzi, że czujnik do wymiany. Kup ori to nie będziesz miał problemów. Omijaj toprany i inne badziewia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...