Rafal_ Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Cześć wszystkim Przymierzam się do zmiany sprężyn z ori na weitec -40 (zielone) Może mi ktoś powiedzieć czy przy takim zabiegu muszę zmieniać amorki (wiem tylko że powinienem)? Jeśli mus to na jakie? Z góry dzięki
slepy Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 wrzuć takie http://www.allegro.pl/item568362800_audi_a4_amortyzatory_sportowe_przod_i_tyl_kpl.html o mniejszym skoku , i bedzie git
Rafal_ Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 A jeśli założę sprężyny do tych amorków co mam to szybko się skończą?
slepy Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 raczej tak chyba że masz zawieszke 1BE, sprawdz na naklejce we wnęce koła zapasowego, 1BE było seryjnie niższe o 20mm, także podejda sprezynki bez zmiany amorów
Rafal_ Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 zawieszenie niestety mam seryjne-1BA
slepy Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 no to trzeba zmienić amory, bo się za niedługo wysrają , aa te co Ci pokazałem są dość dobre i tanie, kolega Mekto ma takie i Weiteci -30mm, i sobie chwali
Peterka Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam, nie jestem specjalistą w tej sprawie, ale z tego forum wycztałem, że springi -30,-40 można zakładać na ori amory i będzie git... Sam nie wiem gdzie leży prawda. Pozdrawiam
milo222 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam, nie jestem specjalistą w tej sprawie, ale z tego forum wycztałem, że springi -30,-40 można zakładać na ori amory i będzie git... Sam nie wiem gdzie leży prawda. Pozdrawiam do -20 ok przy reszcie to w większości wypadków szybko padnie seria chyba ze są Bardzo dobre
Rafal_ Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Springi kupiłem od kolegi z forum-mówił że miał założone ze zwykłymi amorkami i było ok Musiał jednak zmienić bo ma motorek 1.9 i tył siedział ładnie a przód był zadarty-nie zwrócił uwagi jak kupował i teraz ja je mam
sikorkuzi Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 witka wiec jesli wkladamy sprezyny do -40 mm nietrzeba zmieniac amorkow ale ponizej juz koszt jest wiekszy i lepiej kupic wtedy komplet jest taniej amor+sprezyna itd dla porownania s-line ma -30 i to dobry konpromis jest i wyglond i komfort ,ale jasne jak ktos chce glebe to -40 mm to norma
Audia4zabrze Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 dokladnie tak czeba je wymienic bo długo nie pociagną
slepy Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 witka wiec jesli wkladamy sprezyny do -40 mm nietrzeba zmieniac amorkow ale ponizej juz koszt jest wiekszy i lepiej kupic wtedy komplet jest taniej amor+sprezyna itd dla porownania s-line ma -30 i to dobry konpromis jest i wyglond i komfort ,ale jasne jak ktos chce glebe to -40 mm to norma ale w B5 nie było sline, było tylko 1BE niższe o 20mm, ja wczoraj dostałem paczkę z kompletem WEITECow, amory + sprężyny -40mm, niebawem zakładam zobaczymy jak to bedzie wyglądać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się