Skocz do zawartości

sikorkuzi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sikorkuzi

Osiągnięcia sikorkuzi

0

Reputacja

  1. tak czytam i czytam ,maniacy chwala itd powiem tyle mam blb i tyle nerwow za taka kase to nie audi !!!! poprostu takie czsy trzeba kombinowac w kryzysie auta nie ida ale serwis sie kreci i tyle
  2. witka wiec mi swiecila 4 dni, potem spadla moc o jakies 80 procent i na kolejny dzien auto nie odpalilo, a dymilo strasznie na czarno, jeszcze okazalo sie ze pekla glowica, a przyczyna -padl jeden wtrysk- lal po prostu pozdrawiam ;(
  3. witam ja mam juz 185tys a wymiana byla przy 120tys w niemcach i mialem nadzieje i mam dalej ze nastepna po 210tys a tu 7dni temu auto padlo czarny dym i brak mocy -turbina do regeneracji zalozona i dalej nie gada dobrze nerwy mam ze niespie i czekam mechanik sprawdza wtryski czasami mysle czy to ie cos z rozrzadem ????? koledzy pomocy
  4. witam w mojej niuni to wszystko chodzilo normalnie po 1100km zgasilem silnik po 5min postoju i na 2-dzien turbina padla mam 186tys nakrecone i to pewne ,mechanik mowi ze to norma przy tych przebiegach !!!
  5. witam ja mialem metaliczny dzwiek ale po 200km spadek mocy i dymil na czarno ,poczym padla turbina 1700zl za wszystko
  6. ladna audica jak moja ten sam kolor itd tylko s-line a mam ale dziewczyna ok gratuluje wyborow pozdro
  7. ja mam orginal do sprzedania 2-cd z 2007r mede in germany :gwizdanie:cena 250zl pozdrawiam
  8. :gwizdanie:poco katowac jak po 3,5 tys obr silnik tylko wyje nie przyspiesza a i poli wiecej tu zgadzam sie z kolegami i chyle czilo --to dizelki jerzdze 160-180 km/godz po autostradach to juz jest ok jak chcesz na maxa to polecam cartingi ha ha
  9. jezdze z polski do dani przez niemcy to ok 1100km w jedna strone na polskim paliwie robie od 40 do 80 km miej jak na niemieckim czy dunskim ale 1-miejsce hitlery 2-dunczycy 3-polacy ale v-paver polski chowa sie do zwyklej on z niemiec 2razy pozdrawiam
  10. mechanik mowi ze mam norme euro4 czyli olej 507 vw bo ten katalizator juz jest pisze w instrukcji ze wlasnie przez ten katalizator koncowy musi byc 507 nr oleju -serwis powiedzial co 30tys wymiana ale wymieniam co 15 tys pozdrawiam
  11. wita mam blb i drga leciutko juz 2 lata ale mechanik mowi ze mam jechac do serwisu audi i wczytaja mi nowy program i ok ,jeszcze nie bylem a podobno 300zl niecale !!!! pozdrawiam
  12. sprostowanie ---jesli ktos jezdzi po dziurach lub nie to pasek ma swoj limit bezpieczny po ktorym trzeba go wymienic i tyle
  13. dziwnie piszecie ,jesli w niemcach niema dziur bo sa autostrady to wymiana co 120tys a w polsce sa dziury wiec co 90tys bo sie niszczy szybciej ??? bzdura totalna !!!!!! wiec rozrzad wymienia sie w kazdym aucie kiedy producent zaleca do danego silnika a pasek jesli ma na 90tys gwarancje to wytrzyma to zapewniam na 99% bo cuda sie dzieja mnm w alfach romeo ,gdzie koledze pekl 2tys po gwarancji ale ogolnie norma paska jest nigdy nie naciagana i rozrzadu wiec spoko tylko czy nikt nie krecil przy przebiegach itp to juz inny problem co do wytrzymalosci na pekanie pozdro!!! :hi:
  14. oj super pomysl z tym spotem w nysie to 30 km ode mnie prosze o powiadomienie kiedy nastepny
  15. ja mam 2.0 diesel i narazie ok po 45tys km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...